Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Brianna F

Brianna F

03-02-2010 om 19:48

Mobiel in amerika

Meneer F heeft een telefoon met abonnement die
het ook in Amerika doet.Mijn telefoon niet, maar
als ik mijn prepaid simcard nu in zijn telefoon doe, kan ik zijn telefoon met mijn nummer dan gewoon gebruiken in Amerika? . Mij lijkt het van wel, maar zie ik iets over het hoofd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

03-02-2010 om 22:40

Klopt niet

Nee want het ligt aan je abonnement.. Of aan je prepaid, op dat kaartje staat ook je telefoon nummer. Dus als je jou kaartje in zijn telefoon doet dan wordt je gewoon met je eigen nummer gebeld. Het telefoon nummer is nl niet afhankelijk van de telefoon maar van de sim kaart.
(ot laatste boek ook gelezen van De familie F?)

Linda99

Linda99

03-02-2010 om 22:49

Tri band

In Amerika heb je volgens mij een toestel met tri(pple)-band nodig. Daar kan het verschil in zitten.

Maar dan nog zou ik met prepaid niet vanuit Amerika gaan bellen. Kan nooit goedkoop zijn

Puck

Puck

04-02-2010 om 08:44

Ligt aan toestel, niet aan soort abonnement

Volgens mij kun je met iedere simkaart, of het nu een abo of een pre-paid is gewoon in Amerika bellen (niet kijken wat het kost). Je toestel moet er geschikt voor zijn, zoals Linda zegt, het moet een triple-band toestel zijn. En als het toestel sim-lockvrij is (en dat is meestal bij een abo) dan kan je jouw prepaid kaart er in stoppen en volgens mij gewoon bellen in Amerika.

Hillary

Hillary

04-02-2010 om 11:06

Amerikaanse kaart

Als je toestel simlockvrij is zou ik gewoon een Amerikaanse prepaidkaart nemen, veel goedkoper. En het veranderde nummer dan maar voor lief nemen.

Salie

Salie

04-02-2010 om 11:39

Mijn buren

kopen inderdaad altijd een amerikaanse kaart als ze daar zijn. En dan sturen ze even een berichtje met hun tijdelijke nummer.
Gr. Salie

Brianna F

Brianna F

04-02-2010 om 13:40

Bedankt

Dat van die plaatselijke prepaidkaart daar was ik nog niet zelf op gekomen. Super.
Enne Janeway: heb het boek in een mum van tijd uitgelezen. Nu is het wachten op het laatste deel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.