Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Brianna F

Brianna F

03-12-2009 om 07:56

Mobiel

Ik wil een nieuw mobielte. Ik heb er nu eentje, overgenomen van een vriendin, waar ik stapelgek van wordt.
Mijn vorige mobiel was simpel, bijv. kreeg ik een sms'je dan had ik de keus uit: beantwoorden, opslaan of verwijderen. Duidelijk. Hier moet ik me eerst door een menu heen worstelen. Er zit bluetooth, camera en weet ik wat voor een onzin allemaal op. Hoef ik allemaal niet, ik wil kunnen bellen en sms' en en meer niet.
Wat is een hele simpele, gemakkelijke mobiel, liefst van een Fins merk? Ik weet dat er seniorenmobielen zijn, maar dat is mij toch nog een stap te ver. (Of toch niet?)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb zo'n simpele

Ik had hetzelfde probleem en was vooral beu dat mijn batterij zo snel leeg ging. Nu heb ik een simlockvrij toestel van Alcatel en het koste me 15 euro. Niet te geloven he? Simpel, fijn, klaar. Bellen en sms-en kan ie, alarmclock, klein spelletje. Er zit zelfs nog een prepaidkaartje bij van 5 euro. Maar ik heb er mijn eigen simkaartje van simonly in gedaan.En hij is ook nog heel klein.

Dorry

Misschien nokia 1100 of 6300?

Ik heb nog steeds de Nokia 1100, een inmiddels bijna prehistorisch model. Je kunt er mee bellen en sms'en en dat is het dan. Standby-tijd is ruim 400 uur. En dat betekent in de praktijd dat ie ook echt wel een dag of vijf opgeladen blijft, want je hebt geen energieverslindend beeldscherm, camera en noem al die grappen maar op. De menustructuur is Nokia oude stijl. Als je dat al kent, zit je dus goed. Het schijnt de bestverkopende Nokia aller tijden te zijn. Ik weet alleen niet of hij nog steeds te koop is. Anders misschien de Nokia 6300, ook zo'n simpel modelletje?

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.