Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

modempje

modempje

26-09-2009 om 16:34

Modem te oud?

er was van de week ook aal draadje over. Ik vermoed dat mijn modem ook op is. Hij is traag en ik kan slecht dingen uploaden. Zo'n snelheidtest op internet geeft hij ook geen uploadsnelheid. Als ik hem uitzet en dan weer aan is het weer evnetjes goed. Een nieuw modem moet ik zelf betalen. Is dat wel logisch? Maak hem toch niet express kapot? Terwijl, als ik overstap naar andere aanbieder, ik een gratis modem krijg. Kan ik beter doen misschien?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
modempje

modempje

27-09-2009 om 16:34

Niemand?

een idee?

Misschien wel en beetje geduld

Je moet wel een beetje geduld hebben hoor modempje, er zijn zat mensen die niet élke dag hier in computers kijken, dus wacht rustig een paar dagen af voor tips. Wij hebben een 'nieuw modem' gekregen van onze (vaste) provider. Juist omdat ik het zo raar vindt...als je overstapt krijg je altijd een nieuw modem. Dus toen heb ik gewoon gezegd wat ze nu wilden? Willen ze dat we klant blijven....ik zou zeggen stuur een nieuw modem en anders stappen we over kunnen we altijd nog over 5 jaar (als weer dat nieuwe modem oud wordt) wel weer kijken of we terug komen...Aangezien we al 1 van de eerste leden van het eerste uur waren kregen wij dan omdat we al zó lang trouw lid waren (en keurig betaalden) voor deze keer een nieuw modem. Gewoon beetje onderhandelen als je wél tevreden bent met je provider. Je kan ook nog proberen de hele boel (modem+router voor telefoon etc. als je die hebt) er een hele nacht 's uit laten en dan 'smorgens er weer in, dat wil ook nog wel eens helpen (voel maar eens w.s. is ie ook behoorlijk warm, dan is afkoelen niet slecht een keertje) maar goed het blijven tijdelijke oplossingen, je zult toch een keer een nieuwe moeten.
groeten albana

modempje

modempje

27-09-2009 om 21:58

Volgens

mijn provider moest ik gewoon betalen voor een nieuwe. Maar ik denk dat ik sowieso ga opzeggen. Heel vaak werkt onze telefoon ook niet. Kunnen mensen ons niet bereiken ook al is er niks aan de hand. Pas belde man op mijn mobiel, kreeg steeds de voicemail op ons nummer. Dus ws ga ik sowieso overstappen. Maar het kan dus wel begrijp ik, dat het modem op is?

modempje

modempje

29-09-2009 om 17:07

Max 1 uur

dan begint hij vol te lopen lijkt het wel. Nadat hij weer aan is gaat het dus goed en langzaam aan wordt het minder, en na een uur is het echt pet....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.