Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

fladderbeestje

fladderbeestje

12-02-2010 om 23:43

Moeilijk technisch vraagje: pakket van upc én isdn

I.v.m. bezuinigen heb ik ontdekt dat ik zuiniger uit ben bij UPC als ik het pakket internet, telefoon en tv neem. Maar... Voor mijn werk heb ik ISDN-light van KPN. Hier draait bepaalde apparatuur voor mijn werk op (werk belt dan daarop in).
Ik heb er een rekensom op losgelaten: als ik die verbinding hou (zoals gezegd belt werk naar mij op die apparatuur; ik bel er dan niet meer mee), ben ik alsnog goedkoper uit want bellen is gratis bij UPC in dat pakket. Mijn ISDN wordt dan een "slapende lijn" die alleen wordt gebruikt door mijn opdrachtgever als hij inbelt op die apparatuur.
Ik vraag me nu af: kan de telefoonverbinding van UPC wel naast KPN-ISDN? Of komen daar teveel toeters en bellen (vooral financieel) bij kijken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

13-02-2010 om 21:18

Jij hebt lef....

... met al die aardstralen en murphy die het gemunt hebben op al je electronica durf jij de overstap naar UPC aan
Maar om je gerust te stellen: wij hebben een paar jaar geleden ook de overstap gemaakt en dat is redelijk zonder problemen verlopen. HEt enige minpuntje is dat we ondertussen al aan de 4e decoder bezig zijn, iedere keer wel keurig vervangen maar eerst een duur servicenemmer bellen en eenboel ergernis die langzaam wegebt als het weer een paar maanden fatsoenlijk functioneert.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.