Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nasha 1st

Nasha 1st

13-02-2010 om 16:46

Mp3 omzetten om op cd af te spelen

Net een hele middag voor zoon bezig geweest, mp3 bestanden omzetten naar .wav om ze op CD te zetten en dan kunnen de CD's op een CD speler.....dacht ik tenminste....zoals gezegd, de hele middag bezig geweest en het lukt dus niet....de CD's doen het wel op de pc maar niet op een CD-speler....is het de verkeerde extensie? Of ben ik iets anders vergeten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

13-02-2010 om 17:08

Brandprog

Met welk programma brand je je cd?
Ik heb hier NERO en die zet automatisch bestanden om zodat je ze in een cd speler af kan spelen. Je moet dan kiezen audio cd. Misschien kan het ook wel via windows

Nasha 1st

Nasha 1st

13-02-2010 om 20:24

Ik heb

de wav bestanden rechtstreeks op de CD gezet, vanuit de windows verkenner....is dat niet goed dan?

Wav

wav werkt wel maar ik heb een hele oude cd-speler die die schijfjes niet afspeelt terwijl alle andere apparatuur hier in huis er geen moeite mee heeft.

Stom

Stom van me, ik had je laatste posting niet gelezen. Je moet idd een brandprogramma gebruiken. Kijk hier 'ns: http://users.telenet.be/gratissoftwarepagina/html/cd_s_branden.html

Nasha 1st

Nasha 1st

14-02-2010 om 11:01

Ok, dan probeer ik het vandaag

nog eens met Nero...dat heb ik er wel opstaan....

Janeway

Janeway

14-02-2010 om 11:46

Wav

is een windows audio bestand, ik weet niet of nero dat ook kan branden als "normaal" audio bestand. mp3 kan nero op zeker omzetten naar audio bestanden..

Nasha 1st

Nasha 1st

14-02-2010 om 14:57

Met nero nog niet allemaal

gelukt ( Baal ervan, 4 cd's heeft het nu gekost....

Janeway

Janeway

15-02-2010 om 09:37

Heb je nu

dan de wav files proberen te branden of de mp3 files. Je moet als het goed is gewoon de mp3 files branden als audio bestand. De wav bestanden lukken niet. Iig niet met mijn nero versie

Nasha 1st

Nasha 1st

15-02-2010 om 22:28

Ik heb

de mp3 files via nero naar een audio-cd laten branden, en dan heeft hij een aantal bestanden niet gepakt....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.