Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

sabiene

sabiene

06-12-2009 om 22:02

Mp3 speler met geluidbegrenzing

hallo, weet iemand of er ook mp3 spelers zijn met een geluidsbegrenzer. Ik ben op zoek naar een mp3 speler voor mijn dochter van 5 maar omdat je zoveel hoort over gehoorbeschadigingen lijkt me dat heel handig. door te googlen weet ik nu dat er een begrenzer zit op een i-pod maar die vind ik net te duur om cadeau te doen. Ik hoor graag van jullie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

gewoon te koop. Wij hebben er een gekocht bij de media markt. Maar zoonlief had snel door hoe hij de begrenzing er af kon halen.

Vera*

Vera*

07-12-2009 om 09:26

Mijn kinderen hebben een Creative Zen Mozaic. Dit mp4 spelertje heeft ook een ingebouwd luidsprekertje zodat je ook niet altijd een oortelefoon hoeft te gebruiken en daardoor al het geluid niet zo hard op je oren komt.

Engelandvaarder

Engelandvaarder

08-12-2009 om 12:59

Sansa shaker

Onze kinderen hebben een paar jaar geleden een Sansa Shaker gekregen. Dit is een MP3 speler voor kinderen die inderdaad niet zo heel hard kan. Leuk dingetje met ingebouwde speaker van heel aardige kwaliteit. Er kunnen twee koptelefoons in, dus ze kunnen ook samen luisteren. Ik weet niet of ze nog op de markt zijn (die van ons hebben ze geloof ik twee of drie jaar nu).
Jose

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.