Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mp3 speler met volumebegrenzer nodig?

Mijn zoon van bijna 6 luistert tijdens lange autoritten naar luisterboeken. Ik maak me toch zorgen over evt. gehoorschade, ik check het volume wel, maar dat is natuurlijk natte vingerwerk. Ik zoek eigenlijk een mp3-speler met volumebegrenzer, of limiter, maar kan het niet vinden. Het archief geeft 1 tip (Sansa-nogwat), maar die is niet meer leverbaar. Ik hoorde over de Max-Joy, maar ook die vind ik nergens te koop. Iemand een idee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jet Burg

Jet Burg

29-04-2009 om 13:45

Ipod

Die vul je met muziek door middel van Itunes (programma) en daar kan je bij instellingen het volume begrenzen.

Anneque

Anneque

29-04-2009 om 22:12 Topicstarter

In itunes?

Ik gebruik wel Itunes, maar kan het nergens vinden bij de instellingen. Of ontstaat die optie pas als je je iPod gaat uploaden?

Jet Burg

Jet Burg

29-04-2009 om 23:27

Ja precies

Als itunes de ipod leest, dan krijg je oa een tabblad met instellingen, daar moet je een balkje kunnen vinden voor het geluid.

Anneque

Anneque

30-04-2009 om 20:23 Topicstarter

Jet, nog 1 vraag

maakt het dan wat uit welke iPod? Ik ben een beetje aan het zoeken, en een shuffle lijkt me dan wel voldoende (is toch alleen voor luisterboeken/wat kinderliedjes).

Jet Burg

Jet Burg

30-04-2009 om 21:33

Maakt niet uit welke

Ik zag vanmiddag toen ik mijn ipod vulde dat de begrenzer gelijk op de eerste bladwijzer (samenvatting) staat, alleen even iets naar beneden scrollen.
Succes ermee!

Anneque

Anneque

30-04-2009 om 21:58 Topicstarter

Dank je wel!

Ik ga ermee aan de slag.

rosa

rosa

01-05-2009 om 14:48

Oorcheck

Op http://www.oorcheck.nl/ kun je je gehoor checken, maar ook staat er hoe lang je hoe hard naar wat voor muziek op bepaalde mp3-spelers kunt luisteren.

rosa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.