Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Muziek cd's branden

Ik download regelmatig muziek en brand het daarna op cd (voornamelijk muziek voor de kinderen). Nu heb ik gemerkt dat ik deze cd's soms niet kan afspelen. Weet iemand hoe dat komt? Als ik de betreffende cd in de computer afspeel doet hij het wel, maar op mijn dochters cd spelertje niet ... WIe weet raad?
groeten,
Corleone

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

07-12-2008 om 15:52

Misschien ...

Hoi Corleone.
zou het misschien kunnen dat je de cd'tjes niet af kan spelen omdat je ze gebrand hebt in 'mp3' formaat ? Mp3 kan je namelijk wel op je pc afspelen maar voor een cd-speler heb je 'wave'bestanden nodig !
Als je de cd's brandt met een brandprogramma (bijvoorbeeld Nero) en ze staan in Mp3 op je pc dan kan het zijn dat je programma de cd's dus ook in Mp3 brandt. Als je een cd brandt met Windows Media Player zou het goed moeten gaan want die zet alles automatisch om in 'wave' bestanden ....
Succes
Kaatje1972

Corleone

Corleone

07-12-2008 om 18:01 Topicstarter

Opgelost

Hoewel er op mijn cd speler een MP3 sticker zit, kreeg ik hem toch niet afgespeeld. Ik had voor de eerste keer gebrand via windows media player en de bestanden bleven inderdaad in MP3 staan. Heb nu cd gebrand met Nero, bestanden worden automatisch omgezet als je kiest voor de optie audio cd.
groetjes,
Corleone

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.