Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mari

Mari

19-12-2008 om 10:48

Muziek downloaden op mp3 via limewire?

Ik wil muziek op een MP3 speler zetten. Ik hoorde laatste dat dat via Limewire.com kan. Wie heeft daar ervaring mee?
Dank,
Mari

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dora the explorer

Dora the explorer

19-12-2008 om 21:11

En...

volgens mij vraagt Mari alleen om ervaringen....dat mag toch?

Ervaringen zijn prima Mari, soms wel even zoeken, maar het werkt!

Sarcas

Sarcas

22-12-2008 om 16:50

Op speler zetten of downloaden?

Beste Mari,

Er zijn verschillende manieren om muziek op je mp3 speler te zetten. Soms zijn er speciale programmaatjes voor, en soms moet je het handmatig naar je mp3 speler kopiëren. Precies hoe zal in de gebruiksaanwijzing van je mp3 speler staan.

LimeWire is een programma om onder andere mp3-bestanden te delen en te downloaden. Er is een simpele versie te downloaden op limewire.com. Dit programma zet de bestanden echter NIET op je mp3-speler, dat moet je dus zelf doen.
De bestanden die je via LimeWire download zijn over het algemeen wettelijk beschermd, en eigenlijk illegaal om te downloaden en te gebruiken. Als je een legaal alternatief wil dan is dat niet zo moeilijk, er zijn tegenwoordig diverse sites waar je tegen betaling muziek kan kopen. Soms moet je die dan wél weer omzetten naar mp3 als je mp3 speler geen andere typen kan afspelen.

Ja, het is effe klooien, maar oefening baart kunst.

Succes!

Sarcas

wimb

wimb

27-12-2008 om 21:27

Google

Met een speciale zoekopdracht kun je ook heel goed mp3's zoeken met Google. Om het makkelijk te maken heeft iemand de zoekopdracht al voorgeprogrammeerd en hoef je alleen nog maar de zoek woorden in te typen. Hier:
http://www.jimmyr.com/mp3_search.php
Ik heb net gezocht naar het nummer "Chasing pavements" (komt uiteen ander draadje) en gevonden.
Je komt dan uit op een index pagina met een lijst van bestanden waar je zelf nog moet kijken of het juiste nummer er bij zit.
Er zit heel veel rommel tussen en ook virussen, een goede up to date virus scanner is een must, maar dat is het toch al.
wimb

Jolien

Jolien

28-12-2008 om 12:18

Ik doe al heel lang aan limewire

Hoi!!
Ik heb zelf een mp3 gehad, nu inmiddels een mp4.
Ik download alles via Limewire. Een prima programma.
Je moet alleen wel de muziek downloaden met mp3 erachter. De rest kan verkeerde filmpjes of rare stemmen zijn. Dus je moet er wel een beetje mee uitkijken. Maar als je gewoon bijvoorbeeld je wilt glamorous van fergie downloaden, dan typ je bij zoeken het liedje of artiest in en alssie dan voledig verbindging heeft gaamkt komen er allemaal liedjes te staan, klik op de goeie (Dubbelklik) En dan op downloaden. Dan wachten tot hij voltooit is en dan gaat hij waarschijnelijk naar de mediatheek, die staat helemaal boven in een balk. Die muziek kan je dan met rechter muisklik naar mediaplayer verplaatsen in een lijst. Als je dan die lijst hebt verplaats je die weer naar mijn muziek..(Dan kan ook na het downloaden vanzelf gaan) en dan kan je alle muziek naar de map van je mp3 verplaatsen. Dan heb je de liedjes erop. Ik zou wel ff checken of de liedjes er ECHT op staan. Als je nog vragen hierover hebt moet je maar antwoorden ofzo.
Ik doe al heel erg lang aan lime wire. Bij mij werkt het succesvol. Veel succes met het downloaden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.