Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

27-06-2010 om 19:14

Nieuwe mobiel

Ik ga mijn telefoonabonnement verlengen en uitbreiden omdat ik elke maand boven mijn bundel bel. Nu mag ik een nieuwe telefoon kiezen. Tot nu toe heb ik altijd een heel simpel model met knopjes gehad, maar die raken in de minderheid. Ik ben bang dat zo'n openklapgeval of touch screen exemplaar snel stukgaat of beschadigt. Mijn telefoon zit in een vakje in mijn tas, maar gaat ook wel eens 'zwerven' dus er zitten wel wat krassen op (na 2 jaar). Hebben jullie al ervaring met zo'n groot scherm? Blijft dat een beetje goed bij normaal gebruik?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier ook

een samsung star,ideale telefoon,en net als k.ersje heb ik ook een plastic hoesje op het beeldscherm zitten ,dit kan je gewoon laten zitten als je belt of sms,t. als er erg veel krassen op zitten doe ik er weer een nieuwe op.

Ilona

Ilona

27-06-2010 om 20:48

En internet?

Vraagje voor de tevreden Samsung Star gebruikers, kun je ermee op internet? Ik zie in de beschrijving dat je kunt hyven en google, misschien domme vraag maar kan de rest ook?

Ik ben nu dus ook opzoek naar een nieuwe mobiel en wil makkelijk kunnen sms-en en af en toe op internet gaan.

Gr. Ilona

Primavera

Primavera

27-06-2010 om 20:59

Nieuwe tas

Wij hebben altijd een bedrijfsmobiel, dus het soort apparaat wordt bepaald door welk abonnement het voordeligst is. Nu hebben we een Iphone.
Die paste ook niet goed in het zakje van mijn tas, dus heb ik maar een nieuwe tas gekocht op de markt. Kostte maar liefst €7,50.
Afhankelijk van hoe duur gemiddeld je tassen zijn kan het dus ook nog een optie zijn om de tas bij het mobiel uit te zoeken ipv andersom. Ik heb het liefst zo'n apart afsluitbaar vakje zodat ik niet eerst mijn hele tas om hoef te ploegen voordat ik een inmiddels weer stilgevallen mobiel te pakken krijg.

Als je kunt hyven en googlen met een mobiel dan neem ik aan dat je er mee op internet kan. Ik kan me niet voorstellen hoe het anders gaat.
Groeten Primavera

Vic

Vic

27-06-2010 om 21:18

Oh, dat hoef ik niet

Uit zelfbescherming lijkt het me handiger om geen internetmogelijkheid te hebben op mijn telefoon. Ik sms me al suf en dat kost handen vol geld, ook omdat het niet in mijn abonnement zat En maanden rondzoeken lukt helaas ook niet meer. Ik heb eigenlijk al een Nokia C5-00 besteld, maar ik hoop dat morgen nog telefonisch te kunnen wijzigen. Liefst heb ik wel weer een Nokia omdat het anders zo'n gedoe is met andere menuutjes (ik kan niet zo goed omgaan met veranderingen). Hoe vinden jullie de Nokia 6700 classic gold? Kun je daar als volwassen vrouw mee rondlopen?

Puck

Puck

28-06-2010 om 08:49

Van nokia naar ander merk

Vic, als jij niet goed tegen veranderingen kan en geen gedoe wilt met andere menuutjes dan is het heel verstandig om bij Nokia te blijven. Zeker Samsung heeft een heel andere menustructuur en als je Nokia gewend bent is het echt een ramp. Verder heeft Puckoudste sinds vorige week een Samsung met touchscreen en hij vindt het prettig, Puckman waardeloos en ik heb 'm nog niet geprobeerd. Overigens hebben de nieuwste Nokia's ook wel andere menustructuren dan de oude. En als je veel wilt sms-en is misschien een qwerty-toetsenbord handig. De Nokia E71 en E72 hebben dat. Puckman heeft die en het is in het begin even wennen, maar ook voor iemand die niet zo handig is met telefoons (zoals ik) is daar vrij snel uit te komen.

Vic

Ik heb sinds kort een Iphone, de 3G, de oude dus. In de bundel zit bellen en sms-en en onbeperkt internet. Heel handig dat laatste. Je kunt er veel meer mee dan bellen, het is een soort metgezel voor me geworden.Fotograferen, muziek luisteren, films bekijken, boodschappenlijstjes bij de appie maken (en de bonusaanbiedingen van de week downloaden en er in zetten!), veel spelletjes kun je downloaden, etc. Heel makkelijke bediening en je kunt er op ool-en. Lijkt me al helemaal een aanbeveling.

Dorry

Waarom een nieuwe?

Waarom zou je een nieuwe telefoon nemen als de oudere het nog doet en je er toch alleen maar mee wilt bellen en SMS-en?

Mobiele telefoons zijn een enorme belasting voor het milieu, ze worden wel gerecycled, maar het is toch gewoon veel beter om er pas eentje te vervangen als het echt nodig is?
Kun je niet gewoon een extra korting bedingen bij je provider? Of gewoon een nieuwe SIM aanschaffen?

Vic

Vic

28-06-2010 om 22:35

Dirksmama

Hij begint wat kuren te vertonen. De knopjes haperen soms en de batterij is steeds sneller leeg. Daarbij vind ik het ook enorm leuk om een nieuwe te hebben (sorry), eentje met een betere camera en 'echte' belmuziekjes.

Da's vast de leeftijd

ik heb pas een nieuwe van 19,95; prepaid. Kan bellen en sms-sen en er zit radio op.
Beltoontjes boeien me niet, ik heb er zelfs een enorme hekel aan gebeld te worden. En een camera heb ik al, die hoeft niet in mijn telefoon te zitten.

Ik kocht een nieuwe omdat de oude geen geluid meer gaf. En da's wel lastig als je eindelijk eens gebeld wordt - en het is dringend.

Ben het helemaal met Dirksmama eens dat die hype van steeds wat nieuws bijzonder slecht is voor het milieu. Maar ja, goed voor de economie.

Het milieu boft dat ik zo'n saai mens ben

Vic

Vic

29-06-2010 om 22:33

Guttegut

Nou, ik heb een heel oude camera met 2 MP, en in mijn nieuwe telefoon zit 5 MP. Hoef ik dus mooi geen nieuwe camera te kopen.
Rest de vraag, neem ik de Nokia 6700 in black, silver of gold?

Maxime.M

Maxime.M

30-06-2010 om 11:43

Gold!

Ik heb even op google gekeken en ik vind "gold" (het is meer bruin)
het mooiste!

Maxime

Puck

Puck

01-07-2010 om 11:38

Camera in telefoon stelt niets voor

Hoeveel megapixels een telefoon heeft voor zijn camera, het resultaat blijft allerbelabberdst, al heb je 20 MP bij wijze van spreke. De kwaliteit wordt niet bepaald door het aantal MP maar door het gebruik van o.a. lenzen en de mogelijkheden tot (optisch) inzoomen etc. Een telefoon vervangt dat voor geen meter, dus stel je daar niet te veel van voor. Mijn oude fotocamera van 3 MP maakt perfecte foto's (kan ze zelfs laten uivergroten tot A4 en dan zijn ze nog mooi). De 5 MP telefoon van Puckman komt tot een 10 x 15 afrduk met een veel slechtere kwaliteit.

Vic

Vic

03-07-2010 om 17:37

Dat is gek

Mijn eerste order zit vast in 'het systeem', dus ik kan nu geen nieuwe telefoon bestellen. Inmiddels staat de gouden versie niet meer in het lijstje ;-( Ik overweeg nu de Nokia 6700 slide pink (ja, roze!!).

rosa

rosa

05-07-2010 om 12:51

Nokia

Ja, die is mooi he? Denk er ook over. Ik postte eerder al over een mobiel met een groter scherm en dat heeft deze.

rosa

Vera*

Vera*

05-07-2010 om 13:30

Rosa

Ik heb een Nokia 6210 Navigator en die heeft echt een groot scherm. Hij heeft wél kleine letters. Beeldschermgrootte is echt niet alles bepalend v.w.b. lettergrootte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.