Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Hazelnoot

Hazelnoot

02-10-2008 om 12:55

Nintendo ds vraagje

Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat het is,of er ook echt meegespeeld wordt of dat dat ding na een paar weken ergens onder het stof ligt te vergaan?
Zucht,ik heb er nu 2 die er om zeuren en sparen,maar voordat ik hier en daar wat geld bijleg,wil ik graag wat ervaringen van andere ouders....
Groetjes Hazel

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamba

Mamba

02-10-2008 om 13:48

Hier wordt er flink mee gespeeld. Zoon van 10 is wat fanatieker dan dochter. Eea hangt ook erg af van de spelletjes die je hebt, je moet uitvinden wat aanslaat bij je kinderen. Hier in huis 2 DS-en en 1 sp. Jongste krijgt geen DS, hij is wat driftig en heeft de neiging om te gooien met spullen.

Jolijt

Jolijt

02-10-2008 om 20:23

er wordt heel veel mee gespeeld hier. Wel bij vlagen, soms ligt ie zomaar een maand in de kast. Maar er is altijd wel weer een reden om hem weer te pakken: een lange autotrip, een vriendje dat verder komt met een spel, een nieuw spelletje, een middag met regen..
Wij hebben er nu zelfs 5... vier voor de 4 kinderen (lange vliegreizen!) en eentje helemaal van mama zelf. (moet er wel bij zeggen dat de meesten uit de vs komen... daar zijn ze veel goedkoper)
Jongste spelertje is nu 4, was nog drie toen ie 'm kreeg.

Hier

is de Nintendo gewoon onderdeel van het speelgoed. Dus geen verslaving, ik vind het prima zo. Soms is zoon er dagen heel fanatiek mee en soms ligt hij weken in de kast. Wij hebben hem ook flink laten sparen en toen restant bijgelegd.

Ellen

Ellen

07-10-2008 om 21:58

Al 18 maanden

Hier hebben ze hem al 18 maanden. En er wordt nog steeds veel mee gespeeld.
Heeft echt zijn geld opgebracht hier.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.