Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nintendo dsi

Mijn zoon is binnenkort jarig en wil heel graag een nintendo. Caroroman en ik waren ons al een tijdje aan het oriënteren, en nou blijkt er op 3 april een nieuwe versie van de nintendo DS Lite uitgebracht te worden, de DSi. Deze is dunner, met grotere schermen, 2 camera's (met maar liefst 0,3 megapixels!), 25 euro duurder dan de huidige DS Lite en alleen verkrijgbaar in wit en zwart.
Weet iemand hoe het zit met de downloadbare spellen voor DS Lite - zijn die ook te gebruiken op de DSi? Als je een DSi koopt, zit er dan ook al een spelletje bij? Daar kunnen we namelijk niks over vinden op de verschillende verkoopsites. Wat de situatie lastig maakt is dat zoon vlak na 3 april jarig is; een tijdje wachten en dan zien wat de reacties van andere gebruikers zijn is daarom een beetje moeilijk.
Zijn er hardcore Nintendo-gebruikers die ons goed advies kunnen geven?

dank alvast,
Caroro

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
denny

denny

21-03-2009 om 22:42

Spellen downloaden

Ik weet dat er een nieuwe versie van de ndstt adapter geschikt is voor de dsi. Bij dealextreme is hij bijvoorbeeld te koop. Zie: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18944

Caroro

Caroro

23-03-2009 om 14:41 Topicstarter

Dank

Dank voor jullie reacties.
Pelle: er zit een camera op de buitenkant (waarvan sommige sites, niet Nintendo zelf, zeggen dat het een 3.0 megapixel camera is) is om 'gewoon' foto's te kunnen maken, en er zit er een binnenin om op een webcam-manier een foto van jezelf te kunnen maken.
Denny: dit had ik nog nergens anders gezien, adapters geschikt voor DSi. Dank.
We neigen op dit moment naar de DSi, vanwege de camera (toch erg leuk voor een 6-jarige) en de te downloaden spelletjes. Hopelijk gaan ze een soort App-store maken met legale spellen voor een redelijke prijs. Dat doen we dan liever dan illegale spellen.

Caroro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.