Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Marjolein

Marjolein

06-01-2009 om 21:15

Nintendo en geheugenkaart?

Hallo allemaal,

Onze zoon wordt over een paar weken 9 en wij hebben besloten voor hem een Nintendo ds Lite te kopen. Dit doen we het liefst in een fysieke winkel en niet online (reden laten we maar even in het midden). Wie weet waar ze nu op het moment in de aanbieding zijn? Ik heb al van alles afgegoogled, maar ik kom bijna niet lager dan 149 uit...

Dan weet ik van een kennis, die heeft een Sidderkaartje voor hun zoon gekocht, maar ook dat willen wij het liefst in een fysieke winkel kopen. Is dat er sowieso wel?

Bedankt voor de hulp!
Marjolein

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

06-01-2009 om 22:35

Ja hoor

ik heb die kaartjes ook in de computerwinkel gezien bij ons. Waar woon je? Ik heb anders nog wel een adres voor je waar je langs kan gaan, wij hebben daar vrijwel alles vandaan....

Janeway

Janeway

06-01-2009 om 23:13

Dimensionplus

www.dimensionplus.nl heeft ze voor 139 en die hebben ook een paar fysieke winkels, of ze die kaartjes hebben dat weet ik niet. Die heb ik online besteld ergens..
groetjes

Marjolein

Marjolein

07-01-2009 om 00:13

Nasha

Hoi, Ik woon in de buurt van Purmerend/Hoorn...

Groetjes en bedankt alvast,
Marjolein

Nasha the first

Nasha the first

07-01-2009 om 09:13

Marjolein

Dan zal Zwijndrecht te ver voor je zijn denk ik ... Heb je slechte ervaringen met on-line bestellen? Want de zaak waar ik het over heb, daar kun je ook on-line bestellen en ik vind hem erg goed ... http://www.hd-computers.nl/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.