Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nokia

Nokia

05-03-2010 om 09:02

Nokia n97

Sinds twee weken ben ik in het bezit van een Nokia N97 mini. Geweldig ding! Het was even een gepuzzel om alles uit te vinden maar ik ben al heel ver en kom steeds weer nieuwe dingen tegen. Maar... ik zou graag inplaats van facebook op mijn schermpje, hyves willen hebben. Facebook heb ik ondertussen weten te verwijderen en ik ben al driftig op zoek geweest bij OVI naar hyves. Helaas tot nog toe zonder resultaat. Als ik bij zoeken hyves intik krijg ik wel iets van nibuzz oid maar daar kan ik ook niets mee.
Wie kan mij helpen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Femke:-)

Femke:-)

06-03-2010 om 14:47

Ook nokia

Maar dan een nokia 5800...ook een geweldige telefoon.

Nu heb ik geen mobiel internet, en internet via mijn gewone abo vind ik te duur, dus dat doe ik niet. Maar ik heb wifi erop zitten...volgens mij jij ook?! en dan ga ik wel op internet via onze eigen modem. Dan is het volgens mij gratis?? Ik heb hem nog maar pas, dus moet de eerste rekening nog afwachten....en ik hoop dus dat het is zoals ik net uitleg.

Maar hyves op je telefoon moet volgens mij wel lukken, want als je naar /internet/ gaat en dan bedoel ik naar die aardbol met internet eronder. Ik heb heel mijn menu gerangschikt, dus kan je zo niet leiden naar het juiste menu. Maar daarna heb je weer een wereldbol met /web/ eronder. Vervolgens krijg je /bookmarks/, daar kun je hyves intypen en zit je erop.

Hoe zit het met jou internet? Heb je een abonnement met internet? Of ga je ook via wifi erop?

Ik heb namelijk al diverse dingetjes via OVI gedownload en nu is mijn man bang dat het abonnementen zijn. Volgens mij niet, zijn het gewoon toepassingen die je eenmaal download en daar is de kous mee af...weet jij dat? Ben toch eigenlijk wel bang een torenhoge rekening te krijgen (over 1 week weet ik het....)

Groetjes Femke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.