Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Onderschrift in outlook

Als ik een mail verstuur vanuit mijn eigen bedrijf moet ik nu steeds alles intypen onderaan mijn bericht.
Graag wil ik een standaard bericht met mijn naam en gegevens. Hoe doe ik dat?
Heb weinig verstand van computers....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lennest

lennest

12-06-2009 om 17:43

Je bedoelt de handtekening in outlook?

Ga dan in Outlook naar het menu extra, kies voor Opties en daarna voor het tabblad E-mailindeling en dan staat onderaan handtekeningen. Kies voor Nieuw en je geeft de naam op van de handtekening, bijvoorbeeld Ciska. Kies voor volgende en maak hier je handtekening: ik typ 't meestal als volgt: Met vriendelijke groet, twee lege regels, mijn naam en complete bedrijfsnaam met alle toeters en bellen, klik op voltooien en klaar is kees. Klik dan op ok en je komt weer terug in het tabblad E-mailindeling. Je ziet dan bij handtekeningen dat er automatisch wordt gekozen voor de handtekening die je hebt aangemaakt. Wil je dat niet, dan moet je even dat menu'tje openklappen en kiezen voor geen automatische handtekening. Als je een mail maakt en je hebt de automatische handtekening ingeschakeld, dan hoef je niets meer te doen; die staat er al. Heb je dat uitgeschakeld, dan moet je als je onderaan je mail staat, kiezen voor Invoegen en dan voor handtekening.
Ik heb meerdere handtekeningen; voor het bedrijf waar ik werk en dan een voor externen, een voor intern gebruik (omdat je je collega's toch anders aanspreekt)en een voor privé-gebruik (gewoon: groetjes, Lennest). Als je dan een handtekning wilt invoeren, kun je kiezen uit meerdere opties. Reuze handig!
Kijk maar 'ns of dat lukt.

Ciska22

Ciska22

15-06-2009 om 21:16 Topicstarter

Ja die bedoel ik maar...

Ik heb een engelse versie van Outlook maar ik ga het gewoon uitproberen.
Bedankt voor je reactie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.