Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tango

Tango

20-02-2017 om 16:43

Op een ander google account inloggen

Blijkbaar heeft dochter via haar google account zich aangemeld op mijn computer. Ze is ook weer uitgelogd maar als ik nu op google wil inloggen kom ik alleen op haar account terecht en moet ik haar wachtwoord intoetsen. Als ik op aanmelden via een ander account klik, zie ik wel mijn account maar als ik daarop klik kom ik weer bij het aanmeldscherm van mijn dochter. Wat doe ik fout? Ik heb al van alles geprobeerd, ook via Gmail lukt het niet. Opzoeken op google levert ook niets zinvols op. Wie helpt?

Angela67

Angela67

20-02-2017 om 16:57

stappenplan

1. ik zie een inlogscherm met mijn account + wachtwoordstipjes erin, maar ik wil met een ander account inloggen

2 ik kies voor Inloggen met een ander account

3. dan krijg ik drie blokken te zien: een breed blok met mijn eigen account erin en een pijl naar rechts; 1 kleiner blok eronder met daarin 'account toevoegen' en ernaast een blok met 'verwijderen'.

4. ik kies voor 'account toevoegen'

5. dan krijg ik inlogveld met wederom mijn eigen account en wachtwoord, maar dat wil ik niet

6. dan selecteer ik mijn inlognaam en hé dan krijg ik daaronder een rijtje google accounts waaruit ik kan kiezen (ik heb meerdere accounts).

7. ik kies dus het account waarmee ik wel wil inloggen en klik op volgende

8. dan kom ik in het veld waar het wachtwoord staat van dat account

9. dan klik ik op inloggen en ga ik naar dat account.

Als jij niet deze opties ziet dan heb je niets aan dit verhaal . . .

Groet,
Angela

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.