Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Valkyre

Valkyre

06-04-2011 om 15:42

Opslaan als startpagina (mac/firefox)

Vast een hele suffe vraag, maar hoe sla ik ook alweer een pagina als mijn startpagina op? Dus als ik Firefox start, dat die pagina meteen verschijnt?

En hoe doe ik dat als ik bijvoorbeeld twee of drie tabbladen met pagina's automatisch wil laten openen?

Ooit wist ik 't... (Rechtermuisknop bij Windows, dacht ik, maar ik krijg 't niet voor elkaar). Ik heb nu een Mac, geen idee of dat wat uitmaakt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zo?

In firefox het pulldownmenu Extra, daaronder opties en dan het tabblad algemeen is waar je kunt instellen dat Firefox bij opstarten je startpagina moet tonen en welke dat is. Dit is in ieder geval zo in de windowsversie.
Hoe het zit met meerdere tabbladen heb ik opgezocht en ik kwam dit tegen: Zorg dat je de pagina’s open hebt staan die je als startpagina zou willen hebben. En let op: Zet deze als tabbladen in 1 venster van Firefox. Ga dan naar Extra > Opties > Algemeen en bij het blok “Opstarten” kies je “Huidige pagina’s gebruiken”. Klaar!
Ik heb het niet zelf uitgeprobeerd

Maxime.M

Maxime.M

06-04-2011 om 21:24

Mac

Ik weet het alleen van Safari op mac, je klikt op safari, dan op voorkeuren en dan op algemeen, daar kan je dan je startpagina instellen.

Valkyre

Valkyre

15-04-2011 om 11:11

Helaas... (mac-gebruikers, help!)

Bij mijn Firefox staat onder Extra geen labeltje Opties. Wat nu?

Safari vind ik niet fijn... Dus ik wil 't graag bij Firefox zo instellen dat-ie in één keer de tabbladen opent die ik wil hebben. Ik heb laatst per ongeluk op een link geklikt die een bepaalde pagina als startpagina aanmerkt, maar dat wil ik dus helemaal niet... Aaaargh.

Verder heel tevreden met m'n Mac hoor

Valkyre

Valkyre

15-04-2011 om 11:17

Never mind... (gelukt!)

Het zit bij Firefox op de Mac onder Firefox/Voorkeuren/Algemeen. Ik heb gewoon de tabbladen geopend die ik standaard wil zien, en geklikt op "Huidige Pagina's gebruiken."

Ik dacht al wel dat het simpel was, maar ik was er niet opgekomen dat er onder "Firefox" ook nog een heel dropdown menu zat... Duh.

Aha

fijn dat het gelukt is

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.