Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Opslaan op sd kaart

ik heb een Samsung Galaxy Ace. Fijn toestel, maar er kan bijna niets op de SD-kaart gezet worden. Standaard wordt bijna alles op het intern geheugen gezet en kan dan niet worden verplaatst naar de SD-kaart. Is hier een foefje voor, want ik kan er geen applicaties meer op zetten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee dus - ligt aan apps

Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem (ook een Ace), maar het probleem ligt dus niet aan de telefoon maar aan de Apps. Ik ben dus ook heel selectief geworden met welke apps ik op de telefoon wil zetten. Ik lees dus eerst de reviews van de apps.
Ik heb dus helaas geen oplossing voor je. Ik weet dat veel mensen dit probleem hebben (google maar eens wat) en ik hoop ook dat het ooit opgelost gaat worden.
Succes

Sigrid70

Sigrid70

07-10-2012 om 21:43

Helaas

Hier t zelfde probleem met dezelfde telefoon. Ik vind het ook een heel irritant iets want met een paar apps op mijn telefoon is het geheugen al vol terwijl ik heel veel plaats op mijn sd kaart heb. Maar google leerde mij ook dat dit inderdaad een probleem van deze telefoon is...

dc

dc

08-10-2012 om 17:53

Had hetzelfde

maar sinds ik facebook van mijn telefoon afgegooid heb, heb ik geen geheugenproblemen meer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.