Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

vlinder72

vlinder72

15-06-2010 om 11:56

Playmobil knights - ds - missie 29

Ik heb thuis een behoorlijk gefrustreerde zevenjarige zoon. Hij probeert het playmobil knights spel op mijn DS te spelen. Hij vindt het spel geweldig maar hij loopt helemaal vast bij missie 29. Dit is de missie waarbij je een dorp moet bevrijden van een energiekoepel. Maar hoe doe je dat? Ik heb zelf ook geen idee. Het ziet eruit als een soort roze wervelstorm. Hij is inmiddels al drie draken kwijtgeraakt en hij wil het spel het liefste aan de kant gooien omdat hij echt niet begrijpt wat hij moet doen? Ergens landen, de roze storm ontwijken of er juist op schieten maar hoe doe je dat dan? Heeft iemand enig idee? Het is waarschijnlijk heel eenvoudig maar wij zien het niet en dat is jammer want het is verder een ontzettend leuk spel. Dus hopelijk zit hier een ds expert die ons kan vertellen wat de bedoeling is.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
billie

billie

16-06-2010 om 09:49

Zal eens vragen!

Moet bekennen dat ik helemaal geen idee heb welke spellen zoon allemaal heeft nu op zijn ds. Als hij dat spel heeft zal hij graag willen helpen, vindt hij heel leuk. Ga het hem vanavond vragen!

vlinder72

vlinder72

16-06-2010 om 11:15

Duimen

Ik ga duimen dat je zoon het weet Billie. Het is mijn zoon nog steeds niet gelukt en een vriendje ook niet. Hij heeft inmiddels de sterkste draak gekocht en is bezig dat beest tot de tanden toe te bewapenen. Geen idee hoe maar hij is lekker mee bezig. Nu alleen nog weten wat de bedoeling is en hopelijk kan hij dan weer verder want er zijn nog 60 missies te gaan. Tenminste dat wist hij te vertellen.

billie

billie

18-06-2010 om 23:37

Nee, helaas!

Sorry voor de late reactie, hij heeft het niet. Dat spel zou hij geloof ik wel leuk vinden (dus wie weet, snel?)

kat

kat

21-06-2010 om 14:59

Youtube

op youtube staan heel veel spellen uitgespeeld... misschien staat deze er ook bij??

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.