Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

zomaar een naam

zomaar een naam

03-05-2010 om 14:21

Prepaid verlopen

Vorig jaar heb ik voor mijn dochter een prepaid kaartje gekocht en deze in mijn oude telefoon gestopt.
Mijn dochter krijgt deze telefoon af en toe mee als ze alleen weg gaat ofzo. En mag hem alleen in noodgevallen gebruiken.
Nu wilde ze de telefoon gisteren mee nemen en wat blijkt nummer niet meer in gebruik.
Ik heb op de website van hi gekeken en zag dat hij elk jaar opgewaardeerd moet worden.
Ik vind dit belachelijk want zo vaak gebruikt ze dat ding nog niet.
Ik zal nu dus een nieuwe prepaid moeten aanschaffen maar wil er wel een die je niet elk half jaar moet opwaarderen welke provider kan ik dan het beste nemen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

03-05-2010 om 16:48

Voorwaarden t-mobile

Hier om genoemde redenen dus voor T-mobile gekozen. Je bent wel verplicht om minimaal eenmaal per halfjaar van je mobiel gebruik te maken (dus bellen of sms-en) maar je hoeft niet op te waarderen. Het gebruik ervan is voldoende om je beltegoed weer een halfjaar te verlengen.

Simlock vrij laten maken

voor 10 euro kun je het toestel simlockvrij laten maken je kunt dan beter een goedkoop simabbo afsluiten.

zomaar een naam

zomaar een naam

04-05-2010 om 20:43

Mien

Is een abo niet veel duurder als je het toestel bijna nooit gebruikt?

Voor zover ik weet is hij al simlock vrij. Er heeft eerst een abo opgezeten en daarna een prepaid en die kon er gewoon in.

2,50 per maand

er zijn al simkaarten voor 2,50 per maand... ik weet natuurlijk niet hoe weinig die telefoon echt wordt gebruikt..?

Neem anders een prepaid kaart van een maatschappij die het tegoed er langer op laten zitten (bijv een jaar?)

Rob

Rob

05-05-2010 om 09:54

Simyo b.v

Daar blijft het beltegoed onbeperkt houdbaar als je maar 1 keer in de 6 maanden je toestel gebruikt. Op de site kan je meteen instellen of bellen in binnen en buiten land kan, voicemail, 0900 nummers etc wel of niet. Enige dat je moet doen is dus 1 maal in de 6 maanden er even mee te bellen of te sms-en. van www.simyo.nl [quote]
Hoe lang is mijn beltegoed geldig? Het beltegoed is onbeperkt geldig als je minstens één keer per zes maanden belt of sms’t. Sms’en kan ook via Mijn Simyo.[/quote]

zomaar een naam

zomaar een naam

05-05-2010 om 17:48

Reactie

Oke iedereen bedankt voor de reactie's.
Ik zal binnenkort een nieuwe kaart voor mijn dochter gaan halen. Dat wordt er dus eentje van t-mobile of Simyo.

Suzanne

Suzanne

06-05-2010 om 14:02

Aldi-talk

Eén keer per jaar 10 euro opwaarderen, that's all.
En is toch flink goedkoper dan 2,50 per maand. Bellen en sms'en is ook nog eens erg goedkoop, als ze daar mee begint. Zoon is ruim een jaar geleden overgestapt en het bevalt prima. Er wordt gebruik gemaakt van het KPN-netwerk.
http://www.medionmobile.nl/

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.