Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

R4-kaartje nintendo: hoe downloaden spelletjes

Ik heb sinds gisteren een R4-kaartje voor de nintendo ds. Ik wil nu spelletjes downloaden en ze - uiteraard als backup - op het kaartje zetten. Ik heb gisteravond een paar pogingen ondernomen op internet, maar het is me helaas niet gelukt.

Kan iemand me zeggen welke sites betrouwbaar zijn en hoe het downloaden - liefst stap voor stap - te werk gaat?

Mijn dank is groot (en die van mijn dochter nog groter)!

Groet,
Pina

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pina

Ik weet niet waar je het kaartje vandaan hebt maar op Sidder.nl staat een handleiding hoe het werkt. Zelf maak ik gebruik van www.nds-roms.com om te downloaden. Mocht het nog niet lukken, vraag dan eventueel mijn emailadres op dan mail ik even een korte handleiding. Succes.

Maggietel

Maggietel

16-01-2009 om 13:25

Geprobeerd

Dank je voor je reactie. Ik heb het kaartje van de nintendovoordeelshop. Ik heb de handleiding gelezen bij sidder.nl, maar deze week af van wat je werkelijk te zien krijgt bij nds-roms.com. Ik kwam er in ieder geval niet uit. Heb jij het zelf onlangs nog gedaan of is het al weer een tijdje geleden?

Ik zou graag gebruik willen maken van je handleiding.
Bedankt!

Groet,
Pina

Maggietel

Maggietel

16-01-2009 om 13:30

Sanneke

Bedankt voor het adres van de website. Hoe download je vervolgens de spelletjes? Als ik op een spelletje klik, zie ik op een volgend scherm een plaatje van het spelletje. Wat moet ik vervolgens doen? Software downloaden en me laten registreren? Moet ik op 'filefactory klikken' en dan? Misschien zijn het domme vragen, maar voor mij is het helemaal niet duidelijk. Hopelijk kun je het me uitleggen.

Dank je!

Groet,
Pina

pina

pina

16-01-2009 om 13:32 Topicstarter

Maggietel

Sorry Maggietel! Ik had per ongeluk jouw naam op mijn plek ingevuld. Het berichtje was dus van mij gericht aan jou.

Groet,
Pina

pina

pina

17-01-2009 om 21:45 Topicstarter

Gelukt!

Nou, het is me gelukt! Nog heel erg bedankt voor de hulp en uitleg.

Groet,
Pina

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.