Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nasha the first

Nasha the first

29-10-2008 om 22:04

Recente ds spellen, doen het niet op de kaartjes

heeft iemand al een oplossing hiervoor?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha the first

Nasha the first

25-11-2008 om 14:55

Knap

op oude r4ds kaarten doen spellen als Wall-E en Fifa 09 het niet....ben vandaag bij die man geweest....De firmware van de huidige generatie r4ds is niet geschikt voor de oude. En voor de oude wordt geen nieuwe firmware meer geleverd. Ook is Wall-E een behoorlijk groot spel, veel geheugen nodig.....ook dat kan nog meespelen in het niet werken....

Nasha the first

Nasha the first

25-11-2008 om 16:11

Het ging met name om het sav bestand

begreep ik van hem, dat kan behoorlijk groot worden....

De nieuwe generatie is makkelijk herkenbaar, op het doosje staat een romeinse III achter R4DS en de nieuwe site staat er op.....

Nasha the first

Nasha the first

25-11-2008 om 22:21

Yesyesyesyes!

Op het nieuwe kaartje werken de spellen prima-de-luxe!!!! Ook Fifa09.....zoon zal happy zijn!

mirreke

mirreke

27-11-2008 om 11:45

Nou wil ik graag iets weten nasha

want ik moet binnenkort 3 van die kaartjes kopen. Welke moet ik nou kopen om van alles af te zijn? Want als alles het direct doet is dat wel zo makkelijk natuurlijk
Een Romeinse III erachter en de nieuwe site van R4. Welke is dat dan? Ik weet nl. niet eens de oude site.
Heb je een linkje, met plaatje bv?
groet, Mirjam

Nasha the first

Nasha the first

27-11-2008 om 23:49

Bij deze site

Staat hij meteen op de startpagina, dat is de kaart die zoon nu heeft, wij hebben nu meteen 4GB genomen voor hem, ook omdat hij toevallig in de aanbieding was. Op het doosje staat de nieuwe site van de R4DS.

http://www.hd-computers.nl/

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

28-11-2008 om 23:30

Hmz...

Ik heb 3 DS-en in huis en 3 R4DSkaartjes. Oude natuurlijk, nu ik dit draadje gelezen heb. Ik heb geen zin en geen geld om nieuwe te kopen, dus ik vroeg me af of iemand me kan zeggen vanaf welk nummer ongeveer de spellen niet meer werken? Dat verhaal van Mirreke, daar ben ik nog niet helemaal uit, maar daar kan je de foute firmware kennelijk mee omzeilen? Of doet het wat anders? Ik snap het niet helemaal (en ik ben geen computer-nitwit .

Groeten van Hasse

Nasha the first

Nasha the first

29-11-2008 om 10:09

Heb me er niet in verdiept

omdat wij maar 1 nieuw kaartje hoefden, en voor 37,50 hadden we nu 4GB voor zoon. Het oude kaartje van zoon is nu naar mijn man, die toch alleen maar MarioKArt wil doen en die doet het prima

Ik zou je niet kunnen zeggen vanaf wel nummer, maar Wall-E zit in de 2300 meen ik, dus die nummers ws sowieso....

Niet goed ingesteld

Het kan ook zijn dat het spelletje nog niet helemaal goed ingesteld is, dat kun je zien als je het spelletje wil opstarten, op het bovenste schermpje staan zes regels met info de derde regel "Flash 2Mbit" moet dan veranderd worden, bijv in "EEPROM 4Kbit" dit kun je veranderen door sel+left/right samen tegelijk in te drukken en met de linker kruisknop te duwen dan zie je het veranderen,het komt vrij vaak voor dat dit moet, dit moet je ook doen als je bijv het spelletje niet kan saven, hoop dat het een beetje duidelijk is, mijn kaartje is nu 2 jaar oud en kan alle spelletjes gewoon spelen, incl de nieuwste.
suc6 krulleke

mirreke

mirreke

01-12-2008 om 12:19

Dank!

Ik heb er drie besteld. Is volgens mij ook het goedkoopst.

maan.

maan.

05-12-2008 om 20:02

Mirreke

Mirreke bedankt!! Heb zo twee van de drie spellen die ze zo graag wilde alsnog speelbaar gekregen!!

Maan

als het goed is moet je het derde spel ook aan de gang krijgen, heb je gekeken hoe hij ingesteld moet zijn, vaak op de download site's staat erbij vermeld waarop ze ingesteld moeten zijn.
krulleke

Slakje

Slakje

10-12-2008 om 11:29

Traag....?

Ben ik nou zo traag van begrip of....?
Deze kaartjes zijn toch niet legaal of wel?

Nasha the first

Nasha the first

10-12-2008 om 12:33

De kaartjes

zijn hardstikke legaal, want je kan er ook andere dingen opzetten....

Slakje

Slakje

10-12-2008 om 14:25

Download


Als de DS spelletjes er op staan zijn ze vast niet meer legaal.

Nasha the first

Nasha the first

10-12-2008 om 14:33

Tja

het kaartje nog steeds wel ... dus .... strikt juridisch bekeken is denk ik alleen het downloaden zelf niet legaal ...

Slakje

Slakje

10-12-2008 om 14:40

Allez,

wat moet ik dan met zo'n kaartje als ik de wet niet wil overtreden?
Niet veel denk ik, tenzij mijn zoon het wil gebruiken om zijn spelgegevens op de Wii op te slaan.
Of misschien past het in mijn telefoon, voor foto's en muziek.

Nasha the first

Nasha the first

10-12-2008 om 14:45

Het kaartje zelf

is niks anders dan een gewoon SD geheugenkaartje wat je inderdaad in je foto-toestel e.d. kan doen. De adaptor (r4ds) kun je dus gebruiken om hem in je DS te doen, op het kaartje zelf kun je ook muziek en films zetten om op je DS te bekijken, het is dus gewoon een legaal kaartje Slakje....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.