Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Petr@

Petr@

25-09-2009 om 21:49

Ringtones?

Ik heb eindelijk ook eens een "hippe" mobiel en wil nu ook wel eens een ringtone downloaden, maar hoe doe ik dat en, belangrijker, wat kost dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Suzanne

Suzanne

26-09-2009 om 07:53

Gratis ringtones

Heel veel gratis ringtones en leuke achtergrondjes voor je mobieltje enz. vind je op www.zedge.net. Klik op 'ringtones' en dan op 'see all ringtones'. Je kunt op de pijltjes klikken om ze te beluisteren, vind je hem leuk, dan klik je onder het plaatje op 'get ringtone'. Kies dan het rechterplaatje (groen) pcdownload. Daarna zegt de site eigenlijk al wat je moet doen: de ringtone downloaden, op je pc opslaan, overzetten op je telefoon (met bluetooth of met het geheugenkaartje) en in je telefoon activeren. Succes!

Nasha 1st

Nasha 1st

26-09-2009 om 16:40

Erg onduidelijke en onbegrijpelijke site

het see all ringtones kan ik niet eens vinden!

Jet Burg

Jet Burg

26-09-2009 om 17:31

Heb even gekeken

Je klikt op "ringtones" en dan staan ze er allemaal al, in verschillende categorien. Ik kan ze zoiezo beluisteren, nog niet geprobeerd om te downloaden.

Jet Burg

Jet Burg

26-09-2009 om 18:42

Downloaden gaat prima

Erg leuke ringtones. Heb ook een paar leuke smstones gedownload. Via mijn smartphone kan ik ook op die site.
Bedankt voor de leuke link Petr@!

Jet Burg

Jet Burg

26-09-2009 om 18:42

Ow foutje, bedankt suzanne moet het zijn

Zucht...ben niet zo erg wakker...

Maxime.M

Maxime.M

26-09-2009 om 23:14

Gewoon zelf doen?

Hoi,

Je kan toch ook gewoon een mp3 file op je telefoon zetten? Mijn kinderen zetten regelmatig muziek als beltoon op hun mobiel kost niets, gewoon uploaden met bluetooth.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.