Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Syl

Syl

31-07-2015 om 13:30

samsung tablet scherm reageert niet meer

Heb een vraag/probleem: het scherm van mijn tablet reageert nergens meer op. Ik kan hem uit en aan zetten en krijg telkens het beginscherm dat lijkt te zijn bevroren op het moment dat ik de app 'navmii' probeerde te openen. Daar reageerde de tablet niet op en ik sloot de tablet. Nu opende ik hem net weer en hij dan begint hij met het scherm in de stand van een paar uur geleden: ook de tijd is nog 8.50 u! Alleen de aan/uit knop werkt, maar verder reageert ie nergens meer op. Wat nu? Graag tips/advies!

Noet

Noet

31-07-2015 om 13:49

reset

heb jederesetal geprobeerd door tegelijk gedurende een minut of langer de aan/uit knop en de volume knop ingedrukt te houden?

Algemene tip bij tegenspartelende tablets

Paar dagen met rust laten, hooguit zachtjes over aaien en wat tegen praten. Vervolgens langdurig in de lader, en best kans dat hij opeens aanspringt.

Dit heb ik nu al bij 3 verschillende tablets meegemaakt. Twee Chinese goedkope, en onlangs hetzelfde met een Samsung tab 3. Ze hadden flinke kuren, bleven hangen zoals die van jou, bleven `dood` of laadden gewoon niet meer op. Had ze al opgegeven, maar nu volg ik steeds bovenstaand procedé en het werkt tot nu toe steeds. Ook bij de laatste, die zelfs door de PC-shop al opgegeven was!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

31-07-2015 om 17:32

Eerst reset?

En dan best lang volhouden. Net als je denkt dat het niet werkt start ie weer op....

Marie

Marie

31-07-2015 om 17:51

Inderdaad

Inderdaad minimaal dag met rust laten, zodat batterij leeg gaat en dan met originele lader weer helemaal opladen en dan aanzetten.

Werkt hier in elk geval prima met mijn Samsung tablet.
Schrok de eerste keer ook behoorlijk toen dit gebeurde.

Mijntje

Mijntje

31-07-2015 om 18:10

Anneque

Hhaha, geweldig. Misschien moet je er tegen zingen!
In ieder geval niet dit:


https://www.youtube.com/watch?v=CznXzrZf_t8

Mijntje

Syl

Syl

31-07-2015 om 21:02

gelukkig opgelost

Gelukkig lukte het na een tijd lang de uitknop in te drukken dat hij echt 'uit' ging. Daarna moest hij weer vanaf het begin opstarten en dat deed hij gelukkig. Nu werkt hij weer normaal.
Pfft. Wat een opluchting. Had nogal wat foto's op het ding. Die ga ik nu maar snel er af halen.
Iedereen bedankt voor het reageren.

Hahaha, die mijntje! Als hij echt de geest geeft, heb ik nu in ieder geval nog een toepassing voor het ding!

Ik heb hier een Samsung tablet waar ik een probleem mee heb hij reageert niet op aanrakingen wie kan mij helpen om dit op te lossen 

Hard reset geprobeerd?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.