Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

fladderbeestje

fladderbeestje

05-02-2009 om 09:58

Smartphone! maar welke?

Je krijgt ze tegenwoordig al bijna gratis bij een pak waspoeder: de smartphones (ofwel een erg multifunctionele mobiel met internet en nog meer toeters en bellen).
Volgende week ga ik mijn bel-abo verlengen en dan "mag" ik een nieuwe telefoon, mag ook zo'n smartphone zijn! Nou komt dat héél goed uit i.v.m. mijn werk, maar ik was wel enorm verrast, dacht dat dat nooit binnen mijn bereik zou liggen...!
Ik wil nogal wat: apart qwerty-toetsenbord, navigator, windows, wifi, radio, mp3... En ik heb de HTC Touch Pro (bij Tmobile heet die anders) gezien en die kan dat allemaal.
Maar werken al die snufjes werkelijk? Ik bedoel... Zo'n navigator is een geschenk uit de hemel voor me, internet onderweg (ja, ik neem een internet-abo) zorgt ervoor dat ik onderweg al gegevens kan invoeren waardoor ik nog meer werk kan aannemen, en Word plus qwerty is prettig als ik in de volkstuin wil zitten werken. Maar... Werkt het allemaal ook, of is het allemaal gebakken lucht?
Wat zijn jullie ervaringen met dat soort toestellen plus gadgets, en welk toestel raden jullie me aan? Ik wil het wel in één keer goed doen, ook al is het gratis
(nb Iphone is geen optie, want alles thuis loopt op Windows, en die google-foon van Tmobile heeft geen radio).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jet Burg

Jet Burg

05-02-2009 om 10:16

Ja goed spul!

Ik ben erg verliefd geworden op mijn Htc P4350. Ik heb geen navigatie erop maar verder alles wat jij er op wilt. Het werkt goed en vooral dat Qwerty toetsenbord. Er zit een pennetje bij voor de touch screen, ook erg handig.
Ik zou zeggen, doen! Htc bevalt mij goed en die krijgt ook wel goede recensies op internet.

Vera*

Vera*

05-02-2009 om 12:42

Htc

mijn man heeft een htc tyfoon (?) en is daar zeer tevreden over. Je kunt er 'gewoon' tomtom op installeren. Je moet er dan alleen nog een losse satellietontvanger bijkopen.

jutter

jutter

05-02-2009 om 17:06

Htc touch cruise

Zoals de titel al aangeeft heb ik de Touch Cruise. Heerlijke telefoon, met dezelfde functionaliteit als de HTc TytanII (die van Jet geloof ik). Alleen geen volledig toetsenbord (alleen via de 'software'). Bevalt prima, en is net wat smaller en lichter in de handtas.

groet, Jutter

Jet Burg

Jet Burg

05-02-2009 om 18:42

Trouwens

Op die van mij kan je volgens mij ook navigatie zetten. Ken de site van smarphoneshop al? .com of .nl. Daar heb ik de mijne vandaan, hele goede service, en je kan goed bekijken wat voor functies erop zitten.
Laat je nog even weten wat het is geworden?
Succes ermee!

Ardnax

Ardnax

05-02-2009 om 19:43

Ik heb er 2

Ik had een HTC met mobile 5 en kon door contractverlenging een nieuwe krijgen. Ik wilde van een touchscreen af (vond ik erg vervelend) en heb dus gekozen voor de Nokia N95 8 GB. Fantastisch aparaat !!!!
Ik heb een abo van T-mobile, incluis web 'n walk en kan nu lekker in de trein TV kijken, ongegeneerd internetten en allerlei spelletjes erop doen. Ik vind de Nokia ook voor de kleintjes (2 van 3) fantastisch, omdat ik er allerlei films op heb staan (nu 7 films en hij is nog voor geen kwart vol), je de telefoon zo op een TV kan aansluiten met scart (of gewoon op het kleine schermpje) en kijken maar. Op deze telefoon kan je ook beeldbellen/videobellen en gelukkig ondersteunt T-mobile dat ook. En oh ja, de kwaliteit van foto's en video's is echt geweldig.
Op deze telefoon zit standaard Nokia Maps navigatie (nog wel activeren, kost je iets geld), maar ik heb er Route 66 op staan.
Voor mijn werk heb ik een HTC Touch Diamond. Ook een fantastisch apparaatje, maar is helaas wel weer met toucscreen en hij is in alles net ietsje pietsje minder dan de Nokia.
Ik zou dus voor de Nokia gaan.
Succes met uitzoeken.
Grtz.
Ardnax

kaatje1972

kaatje1972

06-02-2009 om 13:06

Htc touch dual

Zelf heb ik de HTC Touch Dual en die bevalt prima ! Op de Touch versie zit alleen een touchscherm en dat leek me niet altijd even handig dus heb ik voor de Dual versie gekozen omdat deze en een touchscherm en een gewoon gsmtoetsenbord heeft. Wel zo handig met sms'en Er zit inderdaad ook een pennetje bij maar met je vinger of nagel gaat het ook gewoon goed heb ik gemerkt. Ik heb er tomtom op laten zetten en dat werkt perfect al heb ik wel een losse GPSmuis met bluetooth nodig (maar dat is een superklein apparaatje wat heel makkelijk in je tas of broekzak past). Succes met uitkiezen !
Kaatje1972

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.