Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

31-05-2009 om 15:13

Snap 't niet, emailaccounts instellen

Ik kom er niet meer uit. Ik weet perfect hoe je een emailaccount moet instellen. Ik weet ook hoe je een extra emailaccount moet instellen, maar op de een of andere manier gaat het bij Windows Mail mis. Ten einde raad heb ik Microsoft Outlook maar weer van stal gehaald, maar ik vind Windows Mail/Outlook Express een prettiger programma. Bij Ms Outlook werkt alles nu. Ik heb een eigen account op via mijn gebruikerskant op de computer en manlief heeft zijn/ons oorspronkelijke account aan zijn kant. Wie weet wat ik bij Windowsmail verkeerd gedaan kan hebben of heeft hier ook mee te maken gehad en hoe heb je dat opgelost?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

01-06-2009 om 01:53

Pelle

Omdat ik MS outlook niet zo'n prettig programma vind en Windowsmail niet voor elkaar kreeg heb ik Incredimail weer gedownload. Ik had dat voorheen ook en vind dat eigenlijk best weer prettig.
Wat er bij Windows Mail fout gaat snap ik nog steeds niet. Voorheen moesten we ons emailaccount instellen met mail.chello.nl voor zowel ontvangen als verzenden. Ik kon daar nu nog steeds post op binnenhalen, maar niet met een nieuw account. Daar kon ik bij MS Outlook niet anders neerzetten, dat stond al ingevuld zelfs, pop.upcmail.nl en smtp.upcmail.nl. Wat ik bij windows Mail ook invul... het werkt niet met mijn account. Als je weet wat het probleem is hou ik me nog steeds aanbevolen. Mocht ik weer van Incredimail af willen dan wil ik het liefste terug naar Windows Mail.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.