Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

fladderbeestje

fladderbeestje

19-02-2010 om 10:03

Software router

Hai allemaal!

Nou, mijn UPC 3 in 1 werkt als een zonnetje, hoor! Voor mijn laptopjes heb ik wel een router eraan hangen. En ik zit nu dan ook vrolijk te genieten van mijn nieuwe verbinding!

Maarrrrrr... Wel onbeschermd...!

Bij de router zat een cd om te installeren en da's nou sneu, mijn laptopjes hebben geen cd-speler... Normaliter pluk ik dan wel wat van internet, maar in dit geval lukt dat niet. Het installeren zelf lukte ook zonder cd, maar om de verbinding te beschermen vrees ik toch echt de cd nodig te hebben. Ik heb geen idee hoe dat anders moet.

Google helpt me niet echt verder als ik de software van de Sweex wireless 150N zoek (ik dacht beet te hebben, maar kreeg software voor een ander model).
Op de router zelf zit wel een knop, maar dat werkt alleen als je met 1 laptop erop zit, en ik heb er twee...

Heeft iemand een idee hoe ik toch mijn verbinding kan beschermen, of hoe ik aan de software kan komen? NB op de site van Sweex staat het niet, wat heel uitzonderlijk is volgens mij, want ik heb tot nu toe al dat soort dingen wel ergens kunnen downloaden...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inloggen

Via de gateway inloggen op je router en daar eea instellen. Of ff UPC bellen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.