Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Annemieke

Annemieke

07-11-2008 om 10:08

Spelletjes volwassenen op ds

Hoi,
Mijn dochter heeft sinds afgelopen weekend een Nintendo DS en daar wil ik natuurlijk ook gebruik van maken
Wat zijn nu leuke spelletjes voor 'ons volwassenen'? Ik braintraining wel leuk, maar op een sudoku ben ik snel uitgekeken.
Groetjes, Annemieke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annemieke

Annemieke

07-11-2008 om 11:58

Uitdaging dus

We hebben nog maar 5 dagen een DS en dat is het enige spelletje dat me aanspreekt, dus dan zullen de spellen die jij opschrijft voor mij weer een uitdaging zijn. Ik bedoelde denk ik meer dat dat soort spellen in mijn lijn liggen.
Ik ga eens kijken, bedankt voor je reactie!

Sigrid70

Sigrid70

08-11-2008 om 15:49

Mario

Ik vind zelf ook Mario Kart heel leuk. En aangezien onze kids er allebei 1 hebben, speel ik ook wel eens tegen 1 van de meiden Mario Party (of we karten tegen elkaar, ook leuk). Maar misschien houd je helemaaaaal niet van dat soort spellen (had eerlijk gezegd zelf ook niet verwacht dat ik dat zo leuk zou vinden).

(Janneke)

(Janneke)

08-11-2008 om 21:01

Picros

Heel leuk spelletje, als je een Sudoku fan bent, vind je dit ook leuk.

Je kan hem ook op internet spelen...google maar eens.

Groetjes Janneke

(Janneke)

(Janneke)

08-11-2008 om 21:01

Picross

Met dubbel -s

Groetjes Janneke

Linda99

Linda99

08-11-2008 om 21:24

Deze vind ik leuk:

- weekend miljonairs
- sight trainer
- zoo keeper
- my sims
- brain challenge
- karten
- new super mario bros.

Jolijt

Jolijt

09-11-2008 om 19:45

Deze

Sokoban, Polarium, Touchmaster, Super Fruit Fall, Professor Layton and the curious village, Match-stick, Jewel master, Pipe Mania....

Annemieke

Annemieke

10-11-2008 om 17:20

Dankjewel

Hier kan ik zeker mee vooruit!! Big brain academy heb ik dit weekend geprobeerd, was idd leuke dan mr Kawasaki. Picross ken ik nog van de Gameboy van vroeger, dus dat gaat ook wel lukken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.