Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nasha 1st

Nasha 1st

05-08-2009 om 22:55

Spontaan verdwijnende hyves-vrienden?

Hebben jullie dat ook? Dat je soms denkt, he, ik mis 1 of twee vriendjes....dan ga je zoeken, soms kom je er achter wie het is en nodig je die opnieuw uit. Als je dan vraagt, he, had je me verwijderd? Nee, geenszins....en ik heb dat zo al een paar keer eerder gehad....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Binnen een week kwam ik 2 vriendinnetjes tekort( nou ja, vriendinnen is een groot woord). Alle namen lang bekeken en jà, ik wist wie mij verwijderd had. Ik ga ze echt niet opnieuw uitnodigen. Als ze me alsnog missen mogen ze het zelf opnieuw doen.
Ze zullen niet snel weigeren als ik uitnodig, ze willen me natuurlijk niet kwetsen....Nee hoor,zelfs in het dagelijks leven zal ik niet vragen:"Waarom heb je me verwijderd."
Ja, ik ben 2x verwijderd, het leven is hard. Sommige hyvers ruimen af en toe een beetje op...

Nasha 1st

Nasha 1st

05-08-2009 om 23:11

Maar

deze hadden me niet verwijderd, waren zelf ook verbaasd dat de "vriendschap" verbroken was....

krasje

krasje

06-08-2009 om 11:26

Tja..

maar wat moeten ze dan terugschrijven?

Ja, klopt, ik heb je weggehaald, ik vond je niet ... tja en dan he, verzin maar eens een reden die niet onaardig klinkt als je het naar iemand mailt.

Ik denk dat ik me ook achter een technische fout zou verschuilen...

laf maar wel vriendelijk bedoeld

Kras

Nasha 1st

Nasha 1st

06-08-2009 om 20:22

Tja...

laat ik de mensen nu ook gewoon geloven dat ze het echt niet gedaan hebben....maar goed....kennelijk kan het dus niet vanzelf....?

Nasha

Een vriendin van mij heeft het ook gehad en die heeft Raymond van Hyves gemaild of het zomaar "vanzelf" kon gebeuren. Het antwoord was dat het inderdaad niet kan dat een Hyves-vriendschap vanzelf verbroken wordt, daar zijn handelingen voor nodig...

Nasha 1st

Nasha 1st

06-08-2009 om 21:28

Esmee

Raymond van Hyves is vast een of andere computer"nerd"...zo stel ik me dat voor....de meeste van deze mensen zeggen inderdaad, dat kan niet, spontaan dingen weg....mijn ervaring met computers e.d. is dat dingen echt weleens "een soort van uit zichzelf" dingen doen....dus of ik zo heel veel geloof daaraan hecht....

krasje

krasje

06-08-2009 om 23:08

Fine by me

Prima, als jij er zeker van bent dat het niet expresse is gebeurt kan ik me voorstellen dat ze hebben misgeklickt. Account Nas willen deleten en dan per ongeluk op Nasha klicken?

Ik weet niet precies hoeveel handelingen je moet doen om iemand van je friendslist te kieperen maar als je er een aantal tegelijk doet kan je vast wel misklicken?

Krasje

MaximeM

MaximeM

06-08-2009 om 23:09

Had ik ook geantwoordt

Hoi,

Haha ja dat dacht ik ook meteen, als ik iemand had verwijderd en die zou me later vragen hoe dat nou kwam, zou ik ook niet durven zeggen dat ik geen zin meer in ze had...dus zou ik me ook verschuilen achter ' oh hoe kan dat nu?" Ikzelf, en ik denk ook andere hyvers hebben dit waarschijnlijk nog nooit 'vanzelf' gehad...dus dat moet ook wel wat zeggen toch???

Maxime

Nasha 1st

Nasha 1st

06-08-2009 om 23:15

Per ongeluk

zou ik me nog iets bij kunnen voorstellen, maar ik geloof wel in de oprechtheid van de mensen als ze zeggen dat ze me niet (bewust) hebben verwijderd, en vandaar mijn vraag, kan het spontaan gebeuren....met zoveel Hyvers kan er best bij anderen ook zoiets gebeuren, of dat dan ook toevallig bij OO-bezoekers is, dat vroeg ik me dus af.....vandaar....maar goed, kennelijk ben ik hier de enige waar het bij is gebeurd....

hyver

hyver

07-08-2009 om 19:26

Kan echt niet sorry

Ik heb ook hyves en om een vriend te verwijderen moet je eerst naar de hyves van die persoon gaan en dan vlak onder hun profielfoto klikken op 'verwijder als vriend' en voor het geval je daar per ongeluk op hebt geklikt vraagt hyves toch nog even of je 'er wel zeker van bent dat je die persoon écht wilt verwijderen?' ... pas daarna wordt een vriend definitief verwijderd ....

Je moet dus meerdere handelingen achtereen uitvoeren om iemand te verwijderen. En (per ongeluk) meerdere mensen tegelijk verwijderen kan dus niet omdat je om iemand te verwijderen als vriend toch echt eerst naar de hyvespagina van die persoon moet gaan !

Prulletje

Prulletje

07-08-2009 om 19:45

Nee, dat is niet waar

Je kunt ook in je lijst met vrienden (via het menu) mensen verwijderen. Je hoeft niet perse naar de Hyve. Maar ook via het menu gaat het niet per ongeluk inderdaad.

Prulletje (verwijderd door haar schoonzusje, heeft zelf een schoonnichtje verwijderd)

Maylise

Maylise

07-08-2009 om 21:41

Facebook

Ik weet niet hoe het met hyves zit maar ik weet wel dan een vriendin vorig jaar wat problemen had met haar facebook pagina. De helft van haar vrienden was opeens weg. Ik weet zeker dat ze dit niet expres heeft gedaan want ook haar man en zusje zaten daar bij. Ze wist ook niet hoe het kan en heeft iedereen gewoon weer toegevoegd de volgende dag.
Dat is het enige geval van spontaan verwijderde vrienden dat ik ken.

Nasha 1st

Nasha 1st

08-08-2009 om 11:16

Ja...

kijk ik hoef niet kost wat kost gelijk te hebben, maar computers zijn kwetsbaar, en Hyves is ook maar gewoon een hoop bitjes en bijtjes die ergens op een server staan....op mijn werk is na een update ook altijd van alles mis met het systeem, werken er dingen niet, zijn er toepassingen verdwenen die niet hadden moeten verdwijnen....Bij Hyves daten ze ook weleens up, of wat dan ook....waarom zou er dan niet ook wat mis kunnen gaan bij Hyves??

Ook hyver

Ook hyver

08-08-2009 om 14:35

Als er ergens een storing zou zijn

zouden er dan niet meer verwijderd zijn??

Ik ben ook van mening dat ze je gewoon heeft verwijderd omdat ze je misschien nooit spreekt...ik heb ook wel eens op geschoond hoor...en ja...dat doe je niet zomaar even per ongeluk. Daar moet je meerdere handelingen voor doen en nog eens bevestigen.

Toegeven is altijd moeilijk..je wilt een ander niet kwetsen (laten we het daar maar op houden)

Ik zou er verder niet mee zitten. Ben zelf ook een tijd terug bij iemand verwijderd. Heb wel lang zitten zoeken, want je bent nieuwsgierig. Maar inderdaad, ik sprak ze ook nooit, dus het was niet zo vreemd dat ze had opgeschoont.

Grtz.

Nasha 1st

Nasha 1st

08-08-2009 om 14:48

Ook hyver

dat is het hem nou net, het is iemand die ik wel vaak spreek ... daarom ....

Prulletje

Prulletje

08-08-2009 om 19:10

Of...

Jij hebt per ongeluk deze twee personen verwijderd, en niet andersom?

Prulletje

Nasha 1st

Nasha 1st

08-08-2009 om 20:17

Nee.

ben niet in de buurt van verwijderen van vrienden geweest, wil alle vriendjes houden

tonny

tonny

11-08-2009 om 19:41

Volgens mijn zoon...

... is 'onthyven' heel erg 2009; weg met al die would-be vrienden, alleen de échte houden.

tonny

Nasha 1st

Nasha 1st

12-08-2009 om 14:37

Nou...

laten we het daar dan maar op houden....al denk ik nog steeds dat het een combinatie van dingen is.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.