Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Femke:-)

Femke:-)

27-12-2009 om 16:36

Telefoon met touchscreen

Is een telefoon met alleen een touchscreen handig? Bv met sms-en? Mijn vriendin heeft er een, en heeft namelijk problemen met sms-en en moet hem geregeld aan en uit zetten om vervolgens opnieuw te beginnen.

Nou weet ik niet of zij een 'maandagmorgen' toestelletje heeft getroffen of het algemene problemen zijn met touchscreens?

Wie kan me er iets over vertellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

27-12-2009 om 16:44

Samsung jet

Manlief heeft hier sinds een week zijn nieuwe speeltje, en ik moet zeggen dat het leuk werkt! Sms-sen is geen enkel probleem, je kunt zelfs kiezen tussen een qwerty-toetsenbord of een telefoon toetsenbord. Hier dus geen problemen met sms-sen via een touchscreen

Samsung corby

Ik heb de Samsung Corby en ik vind het touchscreen wel ideaal. Lekker makkelijk en overzichtelijk.

Het toestel waar jij het over hebt zal inderdaad een maandagmorgen gevalletje zijn, want dat zou niet moeten mogen.

Groet, Moppeke

Femke:-)

Femke:-)

27-12-2009 om 19:05

Nokia?

Heeft iemand ervaring met Nokia's of LG? Ik ben zelf op zoek naar een nokia telefoon, die van mijn vriendin (dat maandagmorgen ding) is een LG.

Jakiro

Jakiro

27-12-2009 om 19:28

Nooit meer

Ik had privé een touchscreen mobiel en toen ik m'n contract mocht verlengen heb ik gauw weer een "gewone" mobiel gekocht. Weer terug naar m'n ouwe liefde, de Nokia (N95 8Gb)
Voor m'n werk heb ik een HTC Diamond en ik gebruik 'm zo min mogelijk, wat een ramp, zo'n touchding...
Jakiro

Lynna

Lynna

27-12-2009 om 20:03

Samsung f480

Ik heb een Samsung F480 met touchscreen en ik vind dat geweldig werken voor sms-en. Jammer alleen dat ik deze telefoon niet zo geweldig vind met bellen, hij maakt een raar bijgeluid en dat is na reparatie niet opgelost. Hij heeft 5mb voor de camera, buitenfoto's zijn mooi, binnenfoto's slecht.
Maar dat touchscreen werkt dus wel heel goed.

Samsung star

ik heb sinds kort de samsung star,en ik vind het ideaal.
ik kon vanwege mijn reuma met het vorige toestel moeizaam sms-en,met dit toestel gaat het perfect,ik hoef de letters niet meer in te drukken,een simpel licht tikje ( met nagel of met pen) op het scherm is voldoende.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.