Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

liora

liora

20-12-2009 om 08:54

Tvguide plus

Hoi allemaal,

De guide plus van mijn dvd recorder is al weken helemaal leeg! De zenders staan er nog in, maar hij laadt geen programma's in. Weet iemand wat te doen? Hij staat elke nacht keurig in stand by. Hoe kan ik helemaal opnieuw installeren? Of is er een ander trucje dat ik niet ken?

Liora

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liora

liora

20-12-2009 om 12:38

Niemand? dvd recorder

ik zet hem nog even zo, anders lezen mensen er misschien overheen

marie-laure

marie-laure

20-12-2009 om 13:53

Hallo liora,

Hè, ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde probleem! Ik doe 's nachts niets anders dan anders maar hij laadt niets bij.
Ik heb al van alles geprobeerd maar geen succes, ik kan dus niet helpen, maar ik lees mee.

liora

liora

20-12-2009 om 14:00

Aha

Hoi,

Zelf heb ik op de website gekeken en daar stond dat dit kan gebeuren als je hem ineens uitzet. Dat heb ik twee keer gedaan toen hij helemaal vast zat. Heb jij dat ook gedaan, of is bij jou de stroom misschien uitgevallen?

Op de site staat: gewoon 's nachts standby en alles komt weer goed, maar dat gaat hier dus niet op.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-12-2009 om 14:31

Liora

Heb je de stekker er al uitgehaald? Stekker eruit, de stroom goed uit de ontvanger laten gaan, de stekker er weer in en via installatie/herinstallatie de zenders weer binnenhalen. Als dat niet lukt de helpdesk bellen.

marie-laure

marie-laure

20-12-2009 om 16:24

Liora

Wat bedoel je met ineens uitzetten? Nee, de stroom is niet uitgevallen, toen dat wel het geval was een tijdje terug, bleef de guide het doen.
Ik kan de stekker proberen, misschien helpt dat.
Ik neem zolang zoveel mogelijk op met de showview, die nummers herkent de dvd nog wel steeds.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-12-2009 om 00:00

En?

Heb je de tvguide weer terug?

liora

liora

21-12-2009 om 12:01

Kaaskopje

Hoi Kaaskopje,

Installeren en herinstalleren kan niet. Althans, zou niet weten hoe. Dat met die stekker ga ik nog even proberen...

Liora

freline

freline

21-12-2009 om 16:37

Host channel

ik had het toevallig ook: ik heb het host channel opnieuw ingesteld.
vannacht heeft ie alles weer ingelezen.
freline

maan.

maan.

21-12-2009 om 17:01

Caiway?

Heb jij ook caiway? Wij hebben hier caiway en inderdaad ook al een poosje geen guideplus meer. Ik denk dat dat komt (in ons geval dus) omdat ze bezig zijn met moderniseren; analoge doorgifte is momenteel nog maar een beperkt aantal zenders en zal tzt helemaal verdwijnen, ik denk dat ze meteen ook maar gestopt zijn met het guideplussysteem.

liora

liora

21-12-2009 om 23:45

Host

ik heb nu ook de host channel opnieuw geinstalleerd, zal morgen eens kijken of ik weer programma's heb...

marie-laure

marie-laure

23-12-2009 om 11:14

Opgelost

Gisteren deed de tv het ook niet meer. Toen toch eens alle aansluitingen nagelopen en hier bleek een stekkertje los te zitten. Nu doet de guide het ook weer.

marie-laure

marie-laure

23-12-2009 om 11:15

En jij liora?

Doet ie het alweer?

liora

liora

24-12-2009 om 12:05

Nee

Hoi,

Nou na de host had ik nog maar 1 kanaal... 1 nacht later weer alle kanalen, maar geen programma's. Gisteren weer de host opnieuw ingesteld, nu weer alle zenders zonder programma's...

Liora

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.