Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

amar

amar

21-11-2008 om 11:56

Uh....chip kaartje voor een ds?

Ha medeouders,
op het verlanglijstje van onze zoon (11) staat dus'chipkaartje voor een ds'. Nou begreep ik van hem dat dat een kaart was waarop allemaal spelletjes staan voor zijn nintendo. Dus ging ik naar de speelgoedwinkel en de computershop, maar die wisten mij beiden te vertellen dat dit illegaal zou zijn, niet verkocht mag worden en dat je 'het' moet downloaden van internet.
Weet iemand waar het hier om gaat?
groeten van amar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ardnax

Ardnax

21-11-2008 om 12:49

Er loopt nu zelfs een draadje

En de speelgoedwinkel heeft het gedeeltelijk fout.
Dat kaartje kan je ook gebruiken om homebrew spelletjes op te spelen, om een browser te kunnen gebruiken zodat je kan internetten of je DS kan gebruiken als MP3 cq MP4 speler.
Allemaal legale acties.
Inderdaad kan je er ook originele DS spelletjes op zetten die je download, dat is dan weer wel illegaal.
Het is inderdaad een R4 kaart of een N5 (die heeft mijn dochter) of een DSTT en zo zijn er nog veel meer.
Wij hebben de N5 besteld via internet en hij was ongeveer € 50,00 incl. een 2 GB micro SD kaart.
Het is overigens een fantastisch kado, onze dochter kreeg hem voor haar verjaardag en is er verschrikkelijk blij mee.
Groeten,
Xandra

amar

amar

25-11-2008 om 10:03

Ardnax

dank je wel voor je reaktie, ik was hier helemaal niet van op de hoogte. Nu dus wel
amar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.