Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Verdwenen berichten

Ik heb wel vaker dat ik zeker weet dat in een bepaalde rubriek een draadje zus-of-zo stond en dat ik het niet terug kan vinden. Ik lees iedere dag standaard 5 rubrieken en heb het forum hier ingesteld staan op berichten van de laatste 7 dagen. Ik snap niet waar die berichten zijn gebleven maar meestal snel-snel weer verder. En nu denk ik: ja maar waar is dat bericht van die mini asus? laptop? Dat stond toch hier? Waar is het naar toe? Weet iemand wat er gebeurt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

01-10-2008 om 23:24

Ja, dit is wel gek

Die van die Asus mini-laptop stond hier toch echt vandaag.

Als ik een draadje kwijt ben is het of verplaatst of gearchiveerd (dat gebeurt vanzelf als er een bepaald aantal dagen niet op gereageerd is).

Maar die asus-vraag stond er nog maar sinds vandaag of gisteren, en zou ook in geen andere rubriek beter passen. Dus waar die nu is gebleven snap ik ook niet.

Margje

pientje

pientje

02-10-2008 om 08:42

Inderdaad [met naschrift Forumbeheer]

Ja, het asus minilaptop bericht was van mij en ik was er gisteren inderdaad naar op zoek!
Ik heb het nog niet eerder gemerkt dat berichten verdwijnen, maar nu wist ik het zo zeker omdatg het mijn eigen bericht was. Ik kon ook makkelijk zoeken op asus in andere rubrieken maar daar ook niets.
Redactie, verklaar u nader!

PS Ik dacht even dat alle berichten waar Alex in had gepost stelselmatig verwijderd gingen worden......

Pientje

Naschrift Forumbeheer
Ik heb het bij mijn weten niet verwijderd of gearchiveerd. Normaal gesproken worden draadjes na een aantal dagen automatisch gearchiveerd, handmatig archiveren doen we zelden. Ik zie geen reden waarom dit draadje nu al in het archief zit. Misschien heb ik per ongeluk Archiveren aangeklikt in de beheermodule. In dat geval: sorry, begin de draad even opnieuw.
Marian van Agt - Forumbeheer Ouders Online
[email protected]

Mamba

Mamba

02-10-2008 om 12:50

Laatst ook gehad

Mijn Mac deed raar of eigenlijk was het de kat. Die was op het toetsenbord gaan liggen en had allerlei instellingen veranderd. Ik helemaal in de stress, zweet langs mijn rug en klotsende oksels want bij Windows duurt dat dagen om weer in orde te krijgen. Dus hier een oproepje gedaan voor Sarcas. Bij mijn mekje was het binnen een half uur weer pais en vree, dus dit netjes gemeld. Het was kennelijk een uitermate saai bericht, want nog dezelfde avond is het verwijderd. Zonder inbreng van Alex .

Myar

Myar

02-10-2008 om 16:28 Topicstarter

Pientje

Het draadje staat in het archief. Maar waarom dit draadje zo snel naar het archief verplaats is, blijft een raadsel??

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.