Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Verspringende reclame

Die verspringende reclame onderaan, kan dat niet anders?

Bij elke wissel in het forum verspringt het forum zodat ik in het verkeerde topic zit.

Daarnaast, als ik ga typen, zit die reclame tot bijna bovenaan mijn beeldscherm, zodat ik mijn tekst niet getypt zie worden.

En zojuist al m'n tekst kwijtgeraakt omdat ik iets in het tekstveld  wilde corrigeren.  Bevriest het hele beeld mee en valt de reclame niet meer te verwijderen en kun je op het forum niet meer scrollen. 

De reclame is ook niet echt persoonsgericht, ze willen dat ik bij defensie kom werken..Dan zie ik toch liever een Bosche Bol of zo.

Daarnaast mist vaak het kruisje om weg te klikken, of verspringt ineens de reclame zodat je ipv op een kruisje alsnog middenin de reclame zit.

Ik begrijp heus het nut van advertenties wel, maar dit haalt echt de lol weg en moet denk ik onopvallender ( kunnen).

Zoals nu: ik kom zonder mijn toetsenbord weg te klikken niet bij het blokje: " topic aanmaken".


Ik herken het van andere sites (bijvoorbeeld nu.nl). De kunst daar is om even iets langer te wachten met je acties/keuzes, totdat de hele pagina geladen is, inclusief de reclame. En dan kun je gelijk goed klikken.

madee schreef op 10-12-2022 om 07:01:

Ik herken het van andere sites (bijvoorbeeld nu.nl). De kunst daar is om even iets langer te wachten met je acties/keuzes, totdat de hele pagina geladen is, inclusief de reclame. En dan kun je gelijk goed klikken.

Ik ben niet zo geduldig 😂. Ik erger me er ook aan en beland geregeld in het verkeerde bericht omdat de pagina ineens verspringt. Het is niet altijd hetzelfde. Dat maakt het ook moeilijker om jezelf een gewoonte aan te leren. 

Bijtje82

Bijtje82

10-12-2022 om 13:02

Erger me er ook aan. Die reclame scrollt mee en is niet weg te krijgen. Enige optie op dat moment is even de pagina verversen, dan is het weg.

Ik heb een ADblocker geïmstalleerd, nergens last van.

Max88

Max88

13-12-2022 om 12:14 Topicstarter

Ik typ dit nu voor de 3e keer, blind, maar heb de reclames nu tegelijk boven, beneden en in het midden, kon 2x niet op verzeden klikken. Heb de redactie/forumbeheer screenshots gestuurd.

EmmaT welke ADblocker heb jij?

ABP voor Samsung Internet

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.