Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vraag over fout bij in loggen in nieuw account van Outlook

Ik gebruik al tijden hotmail (outlook).Ik heb nu een nieuw Outlooke-mailadres aangemaakt. Vervolgens log ik in en krijg ik niet mijn inbox te zien, maar dit waarbij het e-mailadres mijn nieuwe e-mailadres is (dat klopt dus). Ik heb wat stippels gezet ivm privacy. 500Er is iets misgegaan. U bent momenteel aangemeld als ...................@outlook.com. Meld u af en meld u opnieuw aan bij Outlook met het account dat u gebruikt om e-mail van uw organisatie te lezen.Klik hier om u af te melden. Vernieuw de pagina Minder details

clientIPAddress ..................... X-ClientId: AB7DB76EFD............. X-Auth-Error Microsoft.Exchange.Clients.Security.MailboxNotFoundException X-FEServer AM0PR0.......... X-BEServer VI1PR0........... Date:22-2-2021 17:05:35 InnerException: Microsoft.Exchange.Data.Directory.CannotResolveTenantNameException

Iemand ervaring hiermee of een idee wat ik kan doen? Hoezo ' meld u opnieuw aan bij Outlook met het account dat u gebruikt om e-mail van uw organisatie te lezen'?Ik heb met mijn reguliere (prive) hotmailadres ingelogd, maar dat werpt geen licht op de zaak. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Was het ook de bedoeling om 2 mailadressen bij outlook te hebben?

Hotmail is de eenvoudige variant, je kunt dat account ook upgraden naar premium als dat de bedoeling is. Als je googled op inloggen bij hotmail dan zie je verschillende mogelijkheden, gewoon proberen ik heb ook wel eens last gehad op mijn werk dat ik er niet meteen inkwam omdat hij automatisch de gewone outlook pakt.

heb je office 365 van je werk misschien? is het privé laptop?

gr Angela

ArianneH

ArianneH

22-02-2021 om 22:25 Topicstarter

Ja, ik wil juist een 2e e-mailadres.

ArianneH

ArianneH

22-02-2021 om 22:28 Topicstarter

Angela1967 schreef op 22-02-2021 om 20:05:

heb je office 365 van je werk misschien? is het privé laptop?

gr Angela

ja, ik probeerde het op mijn werklaptop. en daar heb ik inderdaad al outlook van mijn werk. dat zou het inderdaad kunnen verklaren.Hotmail (privemail) werkt wel op mijn werklaptop, maar Outlook dus niet?Weet je nog een oplossing?

alleen je administrator kan jou een tweede emailadres toekennen binnen die outlook-situatie.

gr Angela

Ik heb ook twee outlook accounts, beiden verbonden aan werk. Als ik online inlog op het ene account, kan ik daarna niet meer op de andere inloggen. Wel de volgende dag als ik opnieuw de sms verificatie doe.

Mijn oplossing is om twee browsers te gebruiken, voor elk account één.

ArianneH

ArianneH

27-02-2021 om 16:01 Topicstarter

Lente2, dank voor jouw reactie. Dat is inderdaad de oplossing!Alleen wil ik nu nog de mail van het 2e e-mailadres door laten sturen naar mijn gebruikelijke e-mailadres, maar dat lukt me nu niet: "kan de instellingen niet laden".

Ik heb dat nog niet geprobeerd. Ik stuur wel automatisch door maar heb dat ingesteld toen in ingelogd was in mijn werkomgeving. 

Kan niet inloggen op Outlook account nadat mijn computer raakte besmet met omleidings virus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.