Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

MaximeM

MaximeM

11-07-2009 om 11:38

Vraag over website veranderen

Hoi,

Ik heb een goedlopende website maar zou zo graag eens van layout willen veranderen, de teksten blijven redelijk hetzelfde, sommige dingetjes wil ik herschrijven en het gehele uiterlijk van de website zou ik willen veranderen. Heeft dit effect op de vindbaarheid van mijn website? Nu sta ik op de eerste pagina van google als je zoekt op mijn zoekwoorden, ik zou niet willen wegzakken, want dan laat ik het allemaal maar zoals het is. Ik kan wel websites bouwen (zelf aangeleerd) maar dit stukje kennis mis ik.

Wie kan me hierover advies geven?

Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Primavera

Primavera

11-07-2009 om 16:42

Geen effect op vindbaarheid

Als je het uiterlijk veranderd heeft dat geen effect op de vindbaarheid van de website. Zoekmachines kijken namelijk voornamelijk naar de inhoud. Kleine veranderingen in de teksten maken niet uit.
Het is wel handig om het uiterlijk te veranderen door in je html eigenlijk alleen de titels, text, en afbeeldingen te zetten en het plaatsen aan de css over te laten. Op die manier wordt het betrekkelijk eenvoudig om van layout of uiterlijk te veranderen zonder dat je aan de inhoud hoeft te komen. Ik kan je dus van harte aanraden om te leren werken met css.
Groetjes Primavera

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.