Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Yaron

Yaron

12-03-2009 om 15:09

Vraag

Als ik een woord eenmaal op de computer heb ingetypt, dan komt dat woord telkens weer tevoorschijn als ik bij bijvoorbeeld google, de eerste letter in type. Ik wil dit liever niet, want de kinderen mogen ook op deze computer, maar ze hoeven niet te zien wat ik allemaal heb ingetypt. Hoe is dit te veranderen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

12-03-2009 om 23:16

Zo moet je dat veranderen

Hoi Yaron,

Dat kan je makkelijk uitschakelen. Ga naar een willekeurige intenetpagina en dan zie je gewoon in je beeld bovenin een lijstje woorden staan; bestand-bewerken-beeld-favorieten-extra-help.
klik op extra, dan verschijnt er een lijst met woorden, klik op het woord 'internet opties' dan krijg je een schermpje met tabjes bovenin. Klik op het tabje "inhoud" vervolgens zie je halverwege 'automatisch aanvullen' staan. Klik daar op 'instellingen' en zet alle vinkjes uit. Vervolgens klik je op 'ok' en het wordt niet meer automatisch ingevuld. Wil je het later alsnog terugzetten dan gaat dat op dezelfde manier en vink je alles weer aan. (ik heb het zelf trouwens ook altijd uit staan)

Maxime

Yaron

Yaron

13-03-2009 om 13:13

Bedankt

MaximeM bedankt, ik had al vaak gezocht bij die tabjes, maar ik had zelf niet bedacht dat het automatisch aanvullen was. Ik heb het gelijk uitgezet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.