Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nancy

Nancy

06-11-2008 om 13:35

Waar de goedkoopste nintendo ds?

Hallo allemaal,

Eindelijk ben ik dan gezwicht: mijn dochters vragen Nintendo DS voor Sinterklaas. We leggen allemaal wat bij elkaar want ik vind het een hele aanschaf. Kan iemand me vertellen waar ik deze DS-en het voordeligst kan kopen?
Ik heb de afgelopen weken helaas niet de folders van de speelgoedwinkels bijgehouden.... Niet via Marktplaats ofzo want dit soort "gevoelige" apparatuur durf ik op die manier niet aan te schaffen.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Nancy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ayla

ayla

06-11-2008 om 13:49

Even gekeken

Intertoys is die 165 inclusief 1 spel (K3 of baintraining) en bij Bart Smit 149 zonder spel en 185 incl. spel Mario Sonic

Echter mijn tip, koop zonder spel en bestel een download kaartje bij Sidder.
Kost ong. 50 euro maar je kunt wel veel spllen downloaden

De Nintendo zelf kost bij alle zaken meestal gewoon 150 euro

ayla

ayla

06-11-2008 om 14:08

Sidder?

Kun je mij vertellen waar ik die kan vinden?? wil nl voor mijn kids ook een kaartje maar ben nog steeds zoekende waar ik die kan vinden.

gr ingmyr

even anoniem

even anoniem

06-11-2008 om 14:20

Hoe heet zo'n kaartje dan?

Graag wil ik weten hoe zo'n downloadkaartje heet. heb er helemaal geen verstand van, de kinderen zijn voor een DS aan het sparen en willen ook zo'n kaartje.

Ik heb op de site van sidder gekeken maar kon het zo snel niet terug vinden.

angel3

angel3

06-11-2008 om 14:32

Alles bij sidder

daar zijn de consoles maar 135...
zo n kaartje heet iets van een RD4 ofzo... ff kijken naar opslagvermogen

Dealexteme

Zo'n kaartje kun je ook kopen bij www.dealextreme.com. Is veeeeeel goedkoper dan de nederlandse sites. Ik heb er nu al meerdere besteld en koop dan de EDGE. De r4 is nl. een verouderde versie. Deze wordt ook niet meer gemaakt. De opvolger is de N5.
Bij dealextreme ben je incl. 2 gigabite microSD kaartje 24 euro kwijt.

Saturn / mediamarkt

Daar zijn de ds regelmatig 139 euro. Dan ben je toch goedkoper uit dan online met opsturen.

Ook 139 euro

Bij Wehkamp.nl. Maar wanneer er geen Saturn/mediamarkt bij je in de buurt zit is dat denk ik goedkoper dan extra benzine verbruiken. Dit is zonder spelletje. Maar wanneer je toch zo'n kaartje wilt kopen is dat natuurlijk niet erg.

(Janneke)

(Janneke)

06-11-2008 om 18:37

Hier lokaal gekocht

Dus niet bij een grote winkelketen, maar bij een internetwinkel in het dorp.

De Nintendo DS met cyclo met 4 GB geheugen(dat is ook zo een flashcard, waar je spellen op kunt downloaden) gekocht voor 209 euro.

Let wel op, dat je dan ook een goede cardreader moet hebben. Onze flashcard is 4 GB, niet elke cardreader kan dat aan. Die je in je PC hebt kan dat meestal niet aan, en moet je nog een aparte cardreader hebben.

Je kan natuurlijk ook een flashcard met minder geheugen nemen...maar dan kun je er ook minder spelletjes opzetten, die zal dan ook goedkoper zijn trouwens.

Groetjes

Graag uitleg over zo'n kaarje

Hallo,

Wij hebben onlangs een DS Lite gekocht voor onze zoon zijn verjaardag.
Nu zou ik ook heel graag zo'n kaartje in de DS willen kopen waarop ik dan spellen kan downloaden.
Nu vraag ik me alleen af wat je precies nodig hebt om zo'n kaartje te laten functioneren.
Is alleen zo'n kaartje afdoende? Als je bv een kaartje koopt waar 4 GB op kan,hoeveel spellen kan je er dan ongeveer opzetten.
Heb je naast dat kaartje nog iets nodig op de spellen vanaf je pc op dat kaartje te krijgen?
Van welke site download je de spellen enz enz...

Wij hebben overigens de DS bij Intertoys gekocht en daar was hij € 129,-.Hun waren de goedkoopste samen met Bart Smit,die alleen hadden die actie (geen idee hoe lang die actie duurt)

ALvast bedankt,
Groeten Pemm

Illegaal

Let wel op dat veel van de spellen die je kunt downloaden illegale kopieen zijn.

Maylise

Maylise

07-11-2008 om 01:12

Sowieso illegaal

Software downloaden is sowieso illegaal.

Maylise

Maylise

07-11-2008 om 01:13

Correctie

Niet alle software natuurlijk, er is ook genoeg free ware Echter wel die DS spellen.

Mariek69

Mariek69

07-11-2008 om 08:42

Lies!

Hoi Lies,

Mijn zoon heeft sinds kort een ds lite en ik moet me nog verdiepen in zo'n kaartje. Maar ontmoet bij deze een a-technische moeder, ik heb er de ballen verstand van...

Bij dealextreme heb ik gekeken, maar hoeveel verzendkosten betaal je dan? Moet je dan geen invoerkosten betalen? En er staan zoveel kaarten op, welke moet ik nu precies hebben?

Hopelijk kun je me wat verder helpen.
Alvast bedankt! Ook namens zoon

Mariek69

Het is niet zo moeilijk. Je betaalt bij dealextreme geen verzendkosten. Je mag tot 25 euro kosteloos invoeren, maar omdat de grens per 1 december omhoog gaat naar 250 euro letten ze daar echt niet meer op. Als je alleen de EDge en SD microkaartje koopt kom je daar niet aan.
Je hebt twee dingen nodig een flashcard en een microSDkaartje. Wij hebben gekozen voor de EDGE, want die komt op meerdere sites er erg goed uit. Daarnaast heb je een MicroSd- kaartje nodig. Op het microkaartje zet je software van Edge. Op de verpakking van de edge staat hoe dat moet. Vervolgens kopieer je spelletjes naar het microkaartje. Het microkaartje stop je in de Edge kaart en deze doe je in de ds. DS aanzetten en spelen maar.
Het gaat dus om deze twee artikelen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10919
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2934

Homebrew

Zelfgemaakte spellen die mensen zelf op internet zetten om te delen mogen wel op zo'n kaart, dat is de zg. homebrew software.

Rest mag gewoon niet.

Thx

Bedankt voor de uitleg..

Ik ga die 2 dingen kopen die Marieke69 heeft aanbevolen.
Zijn er nog tips waar je de spellen download?

Ben benieuwd of het mij lukt...vind het enorm spannend !

Groeten Pemm

Mariek69

Mariek69

07-11-2008 om 13:23

Bedank lies! nog één vraag...

Zo dat scheelt inderdaad een hoop met hier!

Nog een laatste vraag, weet je wat de levertijd ongeveer is?

Bedankt! Ga meteen bestellen.

Groet, Mariek

kuzco

kuzco

07-11-2008 om 14:49

Ik geloof

dat hier de levertijd ongeveer 10 dagen was. Kan ook minder zijn, maar in ieder geval niet meer.
We kregen een paar keer een mailtje hoe het ervoor stond en dat het pakketje vanuit Hongkong was verstuurd.

Succes ermee.

Seej

Seej

07-11-2008 om 19:16

Nog een adres

Voor wie nog interesse heeft;

Ik heb onlangs bij bigdennis.com een dstt kaartje gekocht met 2gb memory, kostte 29,95. Ik heb hier vaker wat besteld en tot nu toe is het een betrouwbaar bedrijf gebleken. Spullen worden zeer snel verstuurd.
Je kunt hier trouwens ook een nintendo ds + zo'n kaartje bestellen, je betaald dan 167,95.

Groeten Seej.

Links

Als je googled op nds-roms komen er heel veel links waar je spelletjes kan vinden (illegaal en homebrew)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.