Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Janeway

Janeway

26-12-2008 om 21:06

Waar een wii

Hallo
Met de kerst van de oma's en opa's een leuke som geld gekregen.. Nu staat de wii al lang op het lijstje en hebben de kids besloten (in overleg natuurlijk) Dat ze graag een wii willen, en natuurlijk het liefst gisteren hahaha
Maar goed wie weet er een aanbieding van wii met een spel of wat controllers erbij..
In de regio rotterdam, den haag..
Ik heb al het een en ander gezocht maar ik kom echt niks tegen.. Google is niet mijn vriend hoor
groetjes Janeway

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Idd

goede aktie bij bol, maar levertijden die ze opgeven kloppen niet, dezelfde aanbieding is sinds dinsdag te krijgen bij bart smit, daar heb ik hem nu dus gekocht, en bol.com geannuleerd. Bol. com beloofde eerst 1 dag levertijd, toen 2, toen 4, en toen wisten ze niet meer wanneer ze kwamen, terwijl online nog steeds stond en staat, levering voor 9 uur besteld, volgende dag in huis, niet geloven dus, groetjes melanie, sinds 2 dagen zeer verslaafd aan de wii, hij is echt leuk!!!!

Nasha the first

Nasha the first

27-12-2008 om 11:37

Verslavend (ot)

is het zeker, het is dat ik de kinderen nog enigszins tegenhou, anders zouden ze de hele dag....probeer het nog een beetje te beperken tot 1 uur per dag, ook voor onszelf

jolien

jolien

27-12-2008 om 14:20

Abonement kan? of...

Hoi,
Ik wil ook heel graag een wii. Maar natuurlijk te duur en zoveel geld heb ik niet. Ik kijk wel eens voor de lol op het internet bij aanbiedingen ofzo. Soms komen en ook abonementen bij, bijvoorbeeld je neemt een abonement voor een mobiel en dan rkijg je er gratis een wii bij. Ook kan je nog even op www.marktplaats.nl kijken. Daar staat ook heel veel wii's op met / zonder controle's of met/ zonder spellen / accecouiers (Of hoe je dat ook schrijft) . Veel succes !

Mamba

Mamba

27-12-2008 om 15:08

Net gekregen

en inderdaad zeer verslavend! Ik heb 'em gekocht bij chear.nl. Ik zie dat het daar nu uitverkocht is, maar ik ben zeer tevreden over deze winkel: maandag besteld, dinsdag in huis. Wat op de site staat kunnen ze leveren, dat heeft natuurlijk ook weer voordelen. Ik heb de wii + fit gekocht, was een combi-aanbieding. Het is handig om ook het spel Play erbij te kopen: hier zit nl een remote bij waardoor het spel zelf nog maar 10 euro kost.
Ik zie op kieskeurig.nl dat de wehkamp nog wel voorraad heeft, net als megapool.nl.
Ik was voor Wii + sport + fit + play 60 euro minder kwijt dan bij de intertoys, even zoeken loont!

Janeway

Janeway

28-12-2008 om 11:34

We hebben hem

We zijn wel de hele stad doorgeweest.. Maar goed.. Geen aanbiedingen meer zo live.. ALles was op..
Dus dan een losse wii. Bij mediamarkt 245. En bartsmit ook.
Bij Bcc 249, maar daar gezegd dat de Wii goedkoper was bij Bartsmit, en daar kregen we hem dan voor 243..Helaas basic. Extra contollers waren niet los te krijgen.. Maar bij een gameshop wii play gekocht en daar zat dan een controller bij..OOk nunchuck erbijgekocht.. En Mario kart. Toen was het budget nog niet op.. En hebben we galaxy erbij gekocht. Ik ben zelf jarig over een week of 3 en kreeg Zelda.. (die is errug leuk).
Oh al deze dingen in 3 verschillende winkels, want in de ene winkel hebben ze dit wel en de andere winkel weer niet.. Voorlopig hebben ze genoeg te spelen.. Er werd al gevraagd om downloaden.. Dat doen we maar ff niet..
groetjes en bedankt voor jullie tips..
Zijn er nog meer zelda spelers hier?? Hihihi ik zit nu al in de knoop.

mamavogel

mamavogel

28-12-2008 om 14:44

Zelda

Ik heb ook zelda en hij is erg leuk.
Op deze pagina kan je een complete walktrough vinden voor als je er niet uit komt.
Maar mischien vind je dat niet leuk en wil je het liever zelf uitzoeken.
http://www.zeldatwilightprincess.be/index.php?pagina=walkthrough1

Groetjes Mamavogel

Maylise

Maylise

28-12-2008 om 15:11

Legaal downloaden

Je kan voor de wii ook legaal spelletjes downloaden. Moet je wel voor betalen met wii punten of zo (en die kan je weer in de winkel kopen of via internet). Dat zijn spelletjes die niet in de winkel te krijgen zijn. Meestal zijn het oude N64/SNES spellen maar er zijn ook simpele nieuwe spellen die speciaal gemaakt zijn voor de wii download kanaal. Meestal kosten ze omgerekend zo'n 10 euro. Enige nadeel is dat je geen hard copy hebt.

Maylise

Mamba

Mamba

28-12-2008 om 17:37

Hee wat goed!

Leuk dat het gelukt is! Ik heb een oplader voor de remotes gekocht, vind ik ook wel erg handig. Weet iemand of je die spelletjes ook ergens kan huren/lenen? Ik vind de aanschafprijs behoorlijk hoog.

Mamba

mamavogel

mamavogel

29-12-2008 om 10:50

Huren

Het verhuren van wii spellen mag niet meer van de nintendo. Die wilen de spelletjes alleen nog maar via de verkoop.
Erg jammer wij hebben ook een paar keer een spelletje gehuurd. Todat de videotheek er mee stopte omdat het volgens hun niet meer mocht.
Als ze het wel deden konden ze een flinke boete krijgen.
Erg jammer want zo kan je eerst kijken of je een spelletje wel leuk vind en het dan later alsnog kopen.

Janeway

Janeway

29-12-2008 om 20:59

Lenen

Proberen te lenen van iemand die ook een wii heeft

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.