Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Wat is jouw favoriete ds spelletje?

Zijn hier nog meer moeders die het niet kunnen laten om af en toe lekker te ds'en?
En welke spelletjes speel je dan?
Ik speel:
professor layton en de doos van pandora
hidden objects
picross
denksport
mah yong
Zelda and the phantom hourglass

Ben benieuwd naar jullie favorieten....

Groetjes margriet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lietje

Lietje

14-10-2009 om 18:53

Favoriet

Vooral RPG's (o.a. final fantasy, dragon quest, chrono trigger), de Zelda spellen, Harvest Moon, Prof. Layton, maar ook point en click spellen. Spellen in de soort van bejuweled vind ik ook soms leuk. Platform spellen vind ik over het algemeen niks aan. Ben niet zo goed in springen + snelheid + 6 toetsen tegelijk indrukken
Lietje

Salie

Salie

15-10-2009 om 11:06

Leuk

Hier inderdaad ook Layton.
Bejuweld vind ik erg leuk. Maar ook Suske en Wiske, heb nu voor mijn dochter mega mindy. Ik heb cars ook helemaal uitgespeeld. Lekker ontspannend en even nergens aandenken. Braintrainer en dat soort spellen zijn ook erg leuk.

Heeft iemand trouwens een spel waar Yatzee op staat? Zoja, hoe heet dat spel?

Gr. Salie

Yatzee

Toevallig heb ik gister 'crazy school games' gedownload (foei!!) Daarop staat een leuke versie van Yatzee. En ook nog andere leuke spelletjes trouwens (4 op een rij, boter kaas en eieren, zeeslagje etc.)
Het spel is overigens niet in het nederlands, maar dat is hier geen probleem gebleken.
Groetjes, Iris

Linda99

Linda99

15-10-2009 om 15:12

Jewel master

Helemaal verslaafd aan! De Rome versie heb ik al uitgespeeld en ben nu met Egypt bezig.

Ook leuk: Animal Crossing en My Sims

Starry Night

Starry Night

15-10-2009 om 18:13

Layton

Da's de enige, maar die had ik dan ook eerder uitgespeeld dan mijn kinderen. Verslavend!! Deel 2 is pas uit, ik weet zeker dat de Sint hem gaat rijden

brigges

brigges

15-10-2009 om 22:07

Diverse verslavingen gehad

mijn laatste verslaving is vanmorgen geƫindigd. Prof Layton deel II is uit. daarvoor bejeweld eerst Rome en deze zomer Egypt, beide uitgespeeld. De verslaving begon een paar jaar geleden met big brain academy die ik leuker vind/vond dan braintraining. En vorige zomer van touchmaster het spelletje MAHKI (vergelijkbaar met bejeweld maar toch ff anders). En van Mario kart alle cc's van alle circuits gehaald. Tijd dus voor een nieuw spelletje maar ik weet nog niet welke. Nu eerst maar weer eens een boek lezen .

groeten brigges

Nasha 1st

Nasha 1st

15-10-2009 om 22:23

Sims

vind ik wel leuk, Prof Layton ben ik nu ook mee bezig, moet doos van pandora er nog op zetten, heb die andere, die is alleen in het Engels.

Verder speel ik eigenlijk van alles een beetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.