Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Leony

Leony

13-05-2010 om 14:45

Wat voor fotocamera?

Mijn digitale camera heeft zijn beste tijd gehad. Ik wil dus een nieuwe. Omdat er zo enorm veel modellen zijn, en zo ontzettend veel informatie, zoek ik goede tips. Dan kan ik gericht zoeken.
Mijn eisen:
1) mooie kleuren (huidige camera had foto's met een blauwzweem);
2) snelle reactietijd bij flitsen (huidige camera werkt zeeeeeer traag);
3) foto's van landschappen én foto's van heel dichtbij kunnen maken
Met fotograferen ben ik een echte amateur, maar misschien ga ik nog eens een cursus doen. Ik wil daarom een camera die een automatische piloot heeft, maar die je óók met de hand kunt instellen als je dat wilt.
Welke camera's moet ik volgens jullie beslist gaan beoordelen?
Leony

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

13-05-2010 om 14:58

Deze week gekocht

Een panasonic Lumix DMC-FS10

Een zeer handzaam ding, hij kan echt alles! en maakt prachtige foto's. We kochten hem voor 129 bij Modern.nl

angel3

angel3

13-05-2010 om 15:12

Spiegelrefelx

wij hebben een digi spiegelreflex sinds kort. Dat hadden we eerder moeten doen. Je kunt blijven klikken. Die handzame kleine dingetjes hebben toch vaak een vertraging en binnen flitsen ze niet mooi./ Wereld van verschil! prachtige close ups. We hebben een nikon d nog wat. Kost iets van 500 eurie..... maar dan heb je ook wat

Tink

Tink

13-05-2010 om 18:11

Hier sinds heel kort

De Nikon Coolpix P100. Kan alle dingen die op je lijstje staan en nog veel meer. Je kunt er zelfs filmpjes mee maken. De eerste paar honderd vakantiefoto's zijn uitstekend gelukt (en we hadden het instructieboekje niet eens bij ons )

reina

reina

13-05-2010 om 18:12

Ook

Ik ben ook heel tevreden over de panasonic lumix. Neem dan die met 12 x zoom.

Nikon coolpix

Hier ook een Nikon Coolpix. De beste digitale (geen spiegelreflex) aldus het verkoopverhaal. En ik ben er zeer tevreden over. Vele standen en mogelijkheden. Ook een automatische stand. Hij kan tevens filmpjes maken. Ik wilde vooral mooie close ups maken en dat lukt heel erg goed. En hij zoomt als de beste!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.