Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Web Whatsapp verspringt steeds

Ik gebruik Web Whatsapp op mijn laptop. En sinds een tijdje verspringt die steeds.
Ik zie eerst alles goed in beeld. Dan wil ik bijv. een reply doen op een berichtje, en dan verspringt alles weg, meestal naar rechts, nog een beetje zichtbaar, maar niet zo dat ik een replytekst kan typen. En ik kan de tekst dan niet opschuiven om alsnog de reply (duidelijk als reply met oude bericht erboven) erin te typen. Soms is dan zelfs alles van whatsapp verdwenen.

Herkent iemand dit en heeft iemand een oplossing hiervoor? Ik heb al gegoogled en kan niets vinden.
Ik heb het probleem alleen met Web Whatsapp.

gebeurg het ook met andere browser ? Ik kan met Firefox op werklaptop opeens niet meer een qr code krijgen, maar met Edge wel.
Gr Angela 

Mijn dochter gebruikt een app voor Whatsapp op haar laptop.

Bijtje82

Bijtje82

19-02-2023 om 23:11

welke browser gebruik je?

Bij mij lukken dit soort dingen vaak in Chrome

Bijtje82

Bijtje82

20-02-2023 om 12:54

EmmaT schreef op 20-02-2023 om 06:34:

Bij mij lukken dit soort dingen vaak in Chrome

Ik zie veel mensen nog internet Explorer gebruiken, maar er is nog maar heel weinig wat daar goed op werkt. IE wordt ook niet meer geüpdate en zal uiteindelijk verdwijnen.

Hebt u geprobeerd de app op uw pc te verwijderen en opnieuw te installeren?



En ik kan de tekst dan niet opschuiven om alsnog de reply

mene alles is goed

Post gerapporteerd!
Beetje opvallend janesm, allemaal hele korte berichten in andere draadjes en dan hier iets met een link erin…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.