Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sjoukje Jansen

Sjoukje Jansen

07-07-2010 om 15:16

Website maken over kindje

Hebben jullie ook een eigen website over jullie kindje/baby? Om zo familie en dergelijke op de hoogte te houden? En zo ja, waar doen jullie dat dan? Ik heb er zelf een op proef bij www.kijkonzebaby.nl. Bevalt op zich goed.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

07-07-2010 om 15:19

Spam.

M.

Puck

Puck

07-07-2010 om 15:43

Behalve spam

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om verhalen over mijn kinderen of foto's van mijn kind op internet te smijten. Kind schaamt zich misschien over 10 jaar wel helemaal rot als hij ziet wat voor koetiekoetiekoetie-praat zijn mamma over hem vertelde. Als familie wil weten hoe het met onze kinderen gaat dan doe ik dat per telefoon, gewoon bij elkaar op bezoek, of foto's via de mail. Daar heb ik echt geen website voor nodig.

Sjoukje Jansen

Sjoukje Jansen

07-07-2010 om 16:02

Wachtwoordbeveiliging

Zo'n website kun je toch ook gewoon beveiligen met een wachtwoord, zodat deze alleen toegankelijk is voor opa en oma, of wie je maar wilt. Is echt niet nodig dat de hele internetgemeenschap meeleest. Bij KijkOnzeBaby kun je je site in ieder geval gewoon beveiligen met een wachtwoord.

Moet er niet aan denken

ik wil mijn kinderen zo min mogelijk online zien. Websites waar mensen alles over hun kinderen vertellen, de kinderen in beeld brengen daar heb ik dus niets mee. Ik zal dus ook nooit mee doen met 'de leukste baby verkiezing' en andere kul waar je een foto van je kind voor moet opsturen.

Mijn kinderen zijn heel leuk, dat kan je het beste ervaren rl.

Sjoukje Jansen

Sjoukje Jansen

07-07-2010 om 22:02

Aan anneke

Sorry hoor, ik stel gewoon een vraag. Gewoon benieuwd waar je zo'n site kunt maken en welke goed bevallen. Jouwbabywebsite ziet er bijvoorbeeld ook wel leuk uit, maar heb ik geen ervaring mee.
Maar misschien ben ik niet op het meest geschikte forum, of in de juiste rubriek. Zou kunnen.
En ik zou zulke dingen zelf ook inderdaad nooit op een openbare site zetten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.