Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Welke laptop

Onze computer begeeft het, hij heeft geen zin meer. Iets nieuws dus, dit keer wil ik graag een laptop (lijkt me heerlijk, op de bank een beetje internetten).
Weet alleen echt niet waar ik moet beginnen. Ik heb heel weinig verstand van computers, het enige wat ik weet is het volgende:
ik wil er mee internetten, mailen, (veel) foto's downloaden en wat muziek, spelletjes, evt films mee kunnen downloaden. Allemaal niet erg hoogdravend dus, maar ik wil dus wel een apparaat wat snel genoeg is.
welk merk, hoeveel (werk)geheugen minimaal, en hoeveel geheugen is ideaal? Het liefst zou ik een 17" scherm willen of is dat overdreven.
Budget: maximum 600 euro.

Wie heeft tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carla

Carla

01-12-2009 om 10:08

Misschien een tip

Ik weet zelf niet zoveel van computers dat ik weet wat je nodig hebt. Maar via school kregen we deze week deze link http://www.pc4everyone.nl/laptop.php. Daar staan volgens mij leuke dingen bij. Heb je wel een tweedehands laptop of pc maar met garantie en je kunt er zelfs allerlei dingen bij in laten zaten om hem te maken zoals jij wil.
Succes.

Sharon*

Sharon*

04-12-2009 om 10:44 Topicstarter

Carla

Dank je. Ik ga zo meteen even kijken. Het wordt nu echt nijpend, krijg onze computer bijna niet meer aan de praat!

Linda99

Linda99

05-12-2009 om 08:02

Sharon

Wij hebben een Acer laptop en ben er erg tevreden over. Wat wij destijds deden: naar de Media Markt gaan en kijken wat er voor ons budget te koop was. Je kunt ter plekke dan gaan vergelijken omdat ze veel laptops hebben staan.

Wel een tipje: zorg dat je je accu goed gebruikt, dus pas opladen als ie leeg is. Hebben wij niet echt goed op gelet dus nu wil de accu niet meer

Sharon*

Sharon*

12-12-2009 om 13:27 Topicstarter

Linda

Ik heb inderdaad maar iets soortgelijks gedaan. Ben bij It's binnengestapt (lag op mijn route) en heb ter plekke een mooie laptop gekocht van HP. Kreeg nog 100 eu korting omdat het het laatste exemplaar was.
Oh, wat ben ik blij met dit ding. Wat is-ie snel! Een verademing.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.