Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Clowntje

Clowntje

24-11-2009 om 22:17

Welke laptop meisje 4,5 jaar

Ervaringen gezocht.
Mijn oudste dochter (4,5 jaar) wil graag een laptop van sinterklaas. Welke moeten we kopen? Ik zie ze van prinsessen, dora, grijze / roze. Genoeg keus dus.
Ik weet nu niet welke te kopen. Wil wel dat ze er iets aan heeft (komen nog 2 zusjes na haar, kan dus wat langer mee).

Wie heeft tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inderdaad

wij hebben haar ook een gewone laptop gegeven van marktplaats..... daar kunnen ze nog heeeeeeel lang mee spelen. Met die speciale laptopjes zijn ze zo snel klaar....

Clowntje

Clowntje

25-11-2009 om 20:49

Tja, waarom

ja, dat is een goede vraag. Het lijkt haar leuk, hij is roze..... Kan ze een beetje oefenen met letters (cijfers kan ze wel al goed) en een spelletje doen.

Nu komen er nog 2 meisjes achteraan, dus ze hoeft er ook geen eeuwigheid mee te spelen, haar zussen willen er vast ook nog mee aan de slag.

Maar wat doen jullie kinderen dan op een gewone laptop, welke spelletjes zijn dan leuk? Ook op internet? Welke sites zijn leuk?

judiths mama

judiths mama

25-11-2009 om 21:43

Dora

Die hebben wij hier, de dora laptop. Ik heb geen ervaringen met andere laptops, dus ik zou niet weten of er 1 beter of slechter is dan een andere. Er staan verschillende spelletjes op, met tellen en letters enzo... er wordt met vlagen op gespeeld.
Hier spelen ze meer op de gewone computer, daar staat geen internet op voor hun, maar allerlei spelletjes die mijn man voor ze download. Vooral Robbie Konijn en Barbie spelletjes zijn favoriet.

Nasha 1st

Nasha 1st

25-11-2009 om 22:00

Dora laptop

is hier echt heel populair, nog steeds, heb hem nu 2 jaar denk ik. Via MP, voor Sinterklaas, voor de 2 jongsten....erg leuk!

Ook hier een kinder laptop een succes

Onze dochter speelt al ruim 3 jaar met haar zelf gespaarde V-tech laptop. Ze was 5 toen ze hem ging kopen van haar verjaardags/spaargeld en we hebben toen wel voor de versie vanaf 6 jaar gekozen omdat ze al erg veel bezig was met lettertjes. Daardoor zijn de (woord)spelletjes ook iets moeilijker en nu ook nog leuk. Ik denk dat ze over het algemeen eerder klaar zullen zijn met een "thema"laptop maar als er nog 2 jongere kinderen zijn is dat misschien ook niet zo erg. Hier speelt dochter overigens ook wel eens op de pc en op haar ds.

Clowntje

Clowntje

28-11-2009 om 20:12

Toch maar een prinsessen laptop

vanmiddag was dochter met papa in de speelgoed winkel en heeft ze uitgebreid staan kijken naar de (roze) prinsessenlaptop en de dora laptop. We gaan het toch maar gewoon doen, kunnen de andere dames er straks ook nog mee spelen.

Kan ik mijn laptop mooi nog even voor mezelf houden....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.