Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Simone

Simone

01-04-2009 om 15:09

Welke laptop

Mijn 5 jarige laptop doet het niet zo goed meer, zeer sloom en loopt regelmatig vast. Ik ben bij Dixons gaan kijken maar ..... er zijn er zoveel. Wie heeft een goede laptop? Welk merk? Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

01-04-2009 om 23:56

Msi vr630-052nl

Mijn dochter heeft de MSI VR630-052NL vandaag besteld. Na veel onderzoek vond ze dit een goede computer. Om eerlijk te zijn ben ik er niet bekend mee.

Salie

Salie

02-04-2009 om 10:59

Sony

Hoi,

Hier een sony vaio. Ze zijn er in verschillende prijsklasses. Bevalt prima.
Gr. Salie

Maylise

Maylise

02-04-2009 om 11:55

Asus

Mensen in mijn omgeving die menen er verstand van te hebben (daar hoor ik niet bij ) zeggen dat Asus over het algemeen de beste prijs/kwaliteitsverhouding biedt bij laptops en dat Asus een goed laptop merk is.

Ik heb zelf nu een Acer maar dit is een "tussen" laptop (mijn vorige was tijdens de vakantie vorig jaar kapot gegaan en ik heb toen de goedkoopste die ik kon krijgen als tijdelijke vervanging aangeschaft maar deze laptop bevalt zo goed dat ik hem inmiddels al weer een jaar bijna gebruik maar het is in mijn gedachten nog steeds een soort tussenpaus). Het is een Acer Aspire of zo. Heel robuust maar niet heel leuk om te zien.

Hiervoor had ik een Sony Vaio en dat vond ik ook een mooie en goede computer. Ik heb wel het idee dat Sony erg duur is als het aankomt op reparaties (na de garantie) en dat je deels ook voor het imago betaald.

De mensen die menen er verstand van te hebben zeggen dat Toshiba, HP, Packard Bell en MSI geen goede keuze zijn. Ik heb zelf overigens een Packard Bell gehad maar dat is al jaren geleden waar ik erg tevreden mee was maar ja ik heb er geen verstand van

Het nadeel van deze merken schijnt hem te zitten in slechtere kwaliteit onderdelen en duurdere reparaties.

Ik zou op basis van wat ik heb gelezen en gehoord als ik nu een laptop aan zou moeten schaffen voor een Asus gaan.

Maylise

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.