Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Marinke

Marinke

02-11-2008 om 17:34

Wie had ook spijt van de aanschaf van een spelcomputer?

Hallo!

Ik lees bijna altijd jubelende verhalen over spelcomputers en sommige mensen hebben zelfs meer dan 1 soort. Zijn er dan geen ouders die wel eens zo'n ding hebben aangeschaft en er spijt van hadden? Wij wel. Misschien heb je 'm in de rubriek vraag en aanbod zien staan (is al verkocht trouwens). Onze zoon wilde al lang een ps2 o.i.d. Wij twijfelden lang. In een opwelling hebben we een ps2 gekocht voor de herfstvakantie in de aanbieding. Maar we vonden het niets. Hij sotnd een uurtje per dag aan, maar je hebt dan dus ook de tv een uur aan.Zoon vroeg ook steeds wanneer hij erop mocht en ik merkte dat hij er veel mee bezig was in zijn hoofd. Kan ook zijn omdat het nieuw was ondanks duidelijke afspraken over de ps2 tijd. Ach, de tegenzin is misschien moeilijk uit te leggen, maar het gaf ons geen fijn gevoel. Gelukkig hadden we dit allebei en hij is weer verkocht. Zoonlief (ruim 7) reageerde er goed op. Jongste (3) had het niet eens in de gaten.Ik ben erg blij dat dat ding weer de deur uit is. Nu doen ze weer gewoon spelletjes op de pc.Ik krijg alleen wel eens het gevoel dat bijna alle kinderen 1 of meer spelcomputers hebben.
Zijn er meer ouders die er wel tegenzin in hebben?

Groetjes Marinke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tango

Tango

02-11-2008 om 21:45

Wij doen ook niet mee hoor

Onze dochter van 7 wil ook graag een spelcomputer, ds, playstation of Wii, het liefst allemaal, volgens mij. Nou ze heeft pech, want wij kopen het niet. Als ze spelletjes op de gewone computer speelt is het soms al een drama om haar ervandaan te krijgen, wordt met die spelcomputers w.s. nog lastiger. Voorbeelden zie ik genoeg om ons heen. Ze heeft een vriendinnetje waar ze soms op de Wii mag, ze staan er dan zo 2 uur of langer achter. Een vriendje van haar heeft een playstation en een ds, die komt bijna niet meer buitenspelen. Daarom staat het ons dus erg tegen.

Marinke

Marinke

03-11-2008 om 19:02

Tango

Jij bent zo verstandig om er helemaal geen 1 te kopen1 Wat je noemt zijn ook mijn bezwaren. Alleen, wij hadden er wel 1 aangeschaft, in een opwelling. Nu vraag ik me af of er ook ouders zijn die we lzo'n ding hebben aangeschaft, maar er ook spijt van hebben. Of is niemand zo dom ?
Onze zoon computert weer lekker op de pc en heeft het er ook niet meer over gehad.

Groetjes Leandra

Nasha the first

Nasha the first

04-11-2008 om 16:20

Dom?

Waarom is dat nou dom? Zoon heeft ook een PS2, een DS, een computer.....tjonge, dat is dom van ons....En dan krijgen ze (alledrie dus, en wijzelf natuurlijk ook hahahahahah) met de kerst ook nog eens een wii, nou, dat is wel het toppunt van domheid zeg

Tja, de een koopt dit, de ander dat, het ene kind vindt het geweldig, het andere kind vind er geen bal aan....that's life....

Marinke

Marinke

04-11-2008 om 20:07

Ik noem mezelf dom.... dames!

Schijnbaar schijnt iedereen die spelcomputers geweldig te vinden. Ik noem Tango niet dom en mezelf wel omdat ik ondanks mijn twijfel zo'n ding heb gekocht en hem met verlies heb verkocht. Ik had er geen 1 moeten kopen omdat ik al twijfelde. En ik snap eerlijk gezegd niet wat je met allerlei verschillende spelcomputers moet. Alleen al gezien al het geld dat je erin investeert. Overal moeten weer aparte spelletjes bij. Ik vind dat echt zo zonde van het geld. Ik dacht dat ik het zou snappen als we een psp2 zouden hebben, maar niet dus. Ik vond het zo zonde van het geld. Juist omdat we een pc hebben waarop je al spelletjes kan doen. Waarom nog meer soorten? Een portable kan ik me nog voorstellen. Ik vroeg me af of er nog meer ouders zo over denken, maar mensen voelen zich aangevallen als je het niet zo op spelcomputers hebt. Schijnbaar geef ik mijn geld liever aan andere zaken uit die anderen weer onzin vinden.

Groetjes Marinke

Marinke

Marinke

05-11-2008 om 10:11

Pelle

Hier doet mijn zoon juist spelletjes op de computer. Eigenlijk altijd online zoals op spelletjes.nl en verder legospelletjes. Taal- en rekenspelletjes lijkt me wel wat
Weet je ook sites?
Ik ben meer van de verspilzucht met uitjes ezo. Dat probeer ik wat in te dammen .
Iedre z'n ding!

Groetjes Marinke

Marinke

Marinke

07-11-2008 om 15:15

Pelle

Bedankt voor alle sites!

groetjes Marinke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.