Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tante Truus

Tante Truus

27-03-2010 om 11:17

Wie weet er iets van mobiele telefoon abo's en cadeau's erbij?

Mijn zoon wil dolgraag een videocamera om zelfbedachte verhaaltjes op te nemen. Die zijn (ook tweedehands) best prijzig. Nou zag ik een aanbieding dat je je mobiele telefoon abonnement kunt verlengen en daarbij een videocamera bij kunt krijgen.
Ik heb sinds een jaar of tien een heel simpel abo'tje van 19 Euro per maand. Ik bel en sms niet veel (6 smsjes per maand, ik denk niet meer dan 30 minuten bellen). Ik weet niet wanneer hij weer verlengd moet worden (gaat slapend natuurlijk) maar de klanten service is vandaag niet bereikbaar (vodafone).
Wie weet wat kleine lettertjes hierbij zijn, wat ik moet vragen aan de klantenservice en wat de addertjes onder het gras zijn. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.

groet, Tante Truus

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Weet je zeker

dat je een abb. van 19 euro per maand hebt? Want als je maar 30 min. ongeveer belt is dat véél te duur.
Ik betaal 5 euro per maand voor 200 min. + 20 sms-jes bij Simpel. Daar krijg je uiteraard niet van die mooie kado's bij. Maar er zijn al abb. vanaf een paar euro die voor jou geschikt zouden zijn. Reken maar eens om wat je dan bespaart over zoveel jaar. Kun je denk ik onderhand wel een tweedehands videocamera voor kopen dunkt mij.

Wat het verlengen betreft + kadoo's , gewoon zelf even goed informeren is denk ik het handigst.

Succes!

Overigens is misschien een niet zo dure fotocamera een optie? Op die van ons, je weet wel zo'n klein apparaatje kun je een uur opnemen. Vervolgens kun je bestanden op een usb-stickje of op je pc zetten en weer een uur filmen. Kwaliteit niet eens zo heel slecht. En mijn dochter hebben zo'n cameraatje van de aldi voor ong. 60 euro en ik geloof dat die ook al filmt. Kan je zoontje fotograferen én filmen.

Hier ook simpel

nu een aanbieding voor 60 belminuten en 60 sms'jes, voor 2,50 per maand en nu een halfjaar gratis erbij(geld tot 31 maart),
geld wat je uitspaart kun je best een leuk camera-tje voor kopen, staan inderdaad bij de aldi/lidl erg vaak in de aanbieding voor weinig.
gr krulleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.