Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Champagne

Champagne

01-01-2010 om 20:50

Wii fit

In het kader van de goede voornemens: hoe bevalt de Wii Fit en wat doen jullie er zoal mee?. Is het een aanrader?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Linda99

Linda99

01-01-2010 om 21:30

Fit?

Je goede voornemen is meer sporten/fitter worden? Dan zou ik mijn geld maar niet op de Wii Fit zetten, da's echt niet meer dan een leuk spel waarbij je beweegt. Alhoewel je van het steppen goed moe kan worden en vast ook calorieën verbrand

Maar goed, mijn ding qua sporten is het niet (ik ga liever buiten hardlopen) maar misschien werkt het voor anderen wel.....

Leuk

Wij vinden het erg leuk en zollang je beweegt ipv op de bak te hangen vinden wij het zinvol.
Nou ga ik toch wel 3 x per week naar de sportschool( spinning en Zumba) maar vooral de steps vind ik erg leuk. Ik doe dat met het spel waarbij je de tijd instelt. Ik doe dit op de dagen dat ik niet naar de sportschool kan 30 minuten ( dat kun je zelf instellen) en dan geluid van de tv uit en een lekker muziekje in het juiste ritme erbij.
Ik ga morgen die aanvulling kopen, Wii fit plus. Dan kun je ook zien hoeveel calorieen je verbruikt.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-01-2010 om 21:37

Als je wat strakker wilt worden kan het wel

Als je regelmatig oefent kan het best wel. Al vind ik zelf de 'spelletjes' het leukst. Hoelahoepen gaat ook prima en als je een bepaald aantal minuten hebt gesport speel je weer nieuwe oefeningen vrij. De buikspieroefeningen en beenspieroefeningen zijn goed te doen. Steppen is leuk als opwarmertje, meer niet. Mijn kinderen smokkelen bij het hardlopen: al zittend op de bank bewegen ze hun armen op en neer...

Aïda

Aïda

02-01-2010 om 18:02

Wii fit plus

in dec voor mijn verjaardag gekregen, en ik vind hem erg leuk. Ik heb nog lang niet alles gedaan/uitgeprobeerd maar ik vind het heel leuk dat hij je gewicht bijhoud. Je kan jezelf een doel stellen.. Bijv over 2 maanden 3 kilo eraf. Er zitten leuke oefeningen bij..

Hmmm

wij hebben vorig jaar de wii-fit gekocht, met balance board. Op zich wel geinig om te doen maar ik ging er niet van zweten. Calorien verbranden...niet superveel maar toch je bent in beweging. het was wel leuk om te zien in een grafiekje hoe mijn gewicht naar beneden ging (ik was ook aan het lijnen).

in het kader van goede voornemens heb ik vandaag de Wii Active gekocht. Net voor het eerst gespeeld en ik moest er echt van zweten. Er is een 30-dagen programma (30 dagen lang: 2 dagen sporten, 1 dag niet, 2 dagen sporten etc). Het programma geeft zelf achter elkaar de benodigde oefeningen, elke dag weer andere. Alle spieren komen aan bod, ook de minder leuke komen er tussen door dus je moet echt flink aan de slag.

Ik wil maandag in de aanbieding bij de Action nog ff wat gewichten kopen zodat ik de oefeningen straks nog extra kan verzwaren. Volgens mij heb ik dan echt een goede fitness oefening.

Kortom... ik zou niet de WII Fit kopen maar de WII active voor zover ik na 1 dag kan zien

Gruffalo

Ise

Ise

02-01-2010 om 20:31

Eens met gruffalo

Voor de leuke spelletjes moet je de Wii Fitplus nemen. EA Sport Active is wat serieuzer. De kinderen vinden de eerste het leukst en ik moet zeggen dat de balance-oefeningen ook een leuke uitdaging zijn, maar dat je er nu echt van afvalt...??? WIl je echt aan je conditie werken dan zou ik inderdaad ook voor de Sports Active gaan.

Aïda

Aïda

03-01-2010 om 12:10

Maar iedereen

weet toch ook , dat wanneer je het wil om veel af te vallen, of je conditie flink te verbeteren, dat je dan beter naar de sportschool kan gaan.

Nou heb ik een broertje dood aan de sportschool, en dus vind ik de wii fit plus leuk om te doen.. En de wii active zal ik eens gaan bekijken want die klinkt leuk.. Maar ik heb niet de illusie dat ik dan ook echt heel erg veel vet ga verbranden of dat ik mega veel zal afvallen alleen met dat ding..
Maar het is gewoon leuk om actief bezig te zijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.