Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Prulletje

Prulletje

12-12-2008 om 13:06

Wii fit, waar te koop?!

Help, mijn dochter is bijna jarig. En ik heb een maand geleden, samen met wat 5 december kado's, al een WII fit voor haar besteld (bij Neckermann). Maar ik hoor net dat het ding niet voor januari geleverd gaat worden!
Weet iemand een (echte) winkel waar ze nog te koop zijn? Dan kan ik de bestelling afzeggen.
Het liefst omgeving Amsterdam, maar elders is ook goed, dan kan ik misschien familie charteren.

Prulletje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

12-12-2008 om 23:35

Waar?

Dank je wel Cameron! Maar... waar is "hier" precies? Op de website van intertoys issie ook al uitverkocht namelijk.

Lynna

Lynna

13-12-2008 om 20:51

Free record shop niet

Ik was laatst bij de Free Record Shop en daar vertelden ze dat ze er 1! per week binnen krijgen.

Willen ze niet verkopen? Kunnen ze niet voldoen aan de vraag?

Succes met je zoektocht Prulletje!

Petr@

Petr@

14-12-2008 om 12:29

Prulletje

Bedoel je het balanceboard + spel van de Wii of het console met dit alles erbij?
Als je jouw dochter toch een Wii wil geven dan kun je kijken bij
http://www.consoleshop.nl/consoles/2481/nintendo-wii.html
daar hebben ze nog wel de Wii te koop. Dan geef je toch later het balanceboard + spel? Wij hebben trouwens goede ervaringen met deze site!

Suc6!
Petr@

Petr@

Petr@

14-12-2008 om 12:31

Mario kart

is nl. ook heel leuk! Onze jongens hebben dit spel van Sint gekregen, met een extra stuurtje dan kunnen ze samen of met een van ons racen.

gr.
Petr@

Prulletje

Prulletje

14-12-2008 om 13:59

Dank

Bedankt voor het meedenken! Nee, een WII hebben we al. En dochterlief wil echt heel graag WII fit. Ik had deze drukte wel verwacht, vandaar dat ik hem een maand geleden al had besteld. Achteraf gezien had ik het beter in een gewone winkel kunnen kopen waar ze toen nog wel verkrijgbaar waren.
Nou ja, ik maak wel een tegoedbon of zoiets. Prulman stelde al voor om een beschermhoesje voor de WII fit in te pakken met een briefje erbij. Lastig hoor, een (bijna) kerstkindje...

Prulletje

mamavogel

mamavogel

14-12-2008 om 17:25

Saturn

Ik hoorde van mijn schoonzusje dat ze ze bij saturn in Rotterdam nog hebben.
Ik heb het zelf niet gezien maar je kan altijd even bellen.

Faith

Faith

14-12-2008 om 18:47

Eplaza

Ik heb er vlak voor 5 december nog eentje kunnen bestellen en kopen!! E-plaza is een onderdeel van Bart Smit notabe. En verder was hij overal uitverkocht! Dus dat zou ik proberen. De service was geweldig! Faith

Prulletje

Prulletje

15-12-2008 om 22:46

Hebbes!

Ik had de telefoonnummers van Saturn en E-plaza al genoteerd om ze in een verloren half uurtje op mijn werk te bellen. En toen belde Prulman. Die had gehoord dat een Bart Smit in de buurt er vandaag een paar (hoeveel?) geleverd zou krijgen. En hij had meteen gebeld en gereserveerd. Dus in dat verloren half uurtje ben ik er heengegaan, gekocht en bij Neckermann afbesteld. Hoera, laat de verjaardag nu maar komen!

Bedankt voor alle tips!
Prulletj

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.